24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
Vorig jaar zeiden ze bij Discovery dat het "nog dit jaar (2020) naar België zou komen", helaas, niks gezien...
Iemand een idee wanneer dit (eindelijk) te verwachten?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Discovery Plus "2020"
Heb net eens gezocht maar er is geen lancering datum bekend en nu nog altijd niet.
Moest je het willen bekijken kan je dat doen via hun site die gelanceerd is in NL maar dan wel met een VPN verbinding. Moest je die niet hebben is er nog geen mogelijkheid.
Hoi
Toen Disney+ nog niet in België beschikbaar was kon ik die met een VPN toch al bekijken hier, maar met Discovery+ slaag ik er niet in doordat ze controleren van welk land je betaling afkomstig is. Weet iemand een work around hiervoor?
Vraag aan mastermagic the best netweter hier
Ik volg!!
Discovery+ is nog niet beschikbaar in België. Sinds januari 2021 is de uitrol in Nederland, dus verwacht pas een uitrol in België later dit jaar of begin volgend jaar. Meestal wordt er een evaluatie bij een nieuwe regio (Benelux) gemaakt na het eerste jaar van uitrol.
Een workaround zou zijn door gebruik te maken van Nederlandse betaalkaarten of een gedeelde account met een abonnee* in Nederland.
(*) Geen rekening houdend met de algemene voorwaarden van Discovery+
door corona is het al paar keer uitgesteld .
vroeger was het dplay klanten,
we zijn overgezet naar Discovery+
tijdje geleden is eurosport er bij gekomen in pakket
eerst zal je moeten wachten totdat Telenet HBO kwijt is zoals Ziggo in Nederland en dan zie ik het samen met HBO Max beschikbaar worden, tegen dan zal het wel 1 streamingdienst zijn.
dat zal meteen ook game over zijn voor Streamz, alleen weet ik niet hoelang het contract nog loopt met Telenet. 🤔 nog even geduld dus...
fusie is blijkbaar goedgekeurd volgens deze site:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/hbo-en-discovery-samen-verder/
dus in Vlaanderen beschikbaar als Telenet de rechten kwijt is van HBO...
In Amerika inderdaad, geen idee of dat invloed heeft op EU. HBO Max heeft ook al aangekondigd niet naar België te komen in 2022. Streamz heeft z’n deal met HBO in April 2021 verlengd, maar wil niet zeggen tot wanneer. Daardoor denken velen dat die niet zo lang meer zal duren. Ik gok dat HBO Max ten vroegste in de tweede helft van 2023 pas naar België komt, en dat is echt ten vroegste. Ik ben dan ook benieuwd wat Streamz dan doet.
Zelf heb ik nu Streamz voor €70/jaar die ik deel met 1 iemand(Black Friday deal), wat ik een zeer goede deal vind voor het HBO aanbod en de lokale series. Ik heb ook een Nederlandse Discovery+ abo voor €29/jaar. Geen idee hoeveel die HBO Max + Discovery samen zou kosten, maar voorlopig zit ik wel goed 🙂