Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer Discovery Plus beschikbaar in België?

Vorig jaar zeiden ze bij Discovery dat het "nog dit jaar (2020) naar België zou komen", helaas, niks gezien... 

 

Iemand een idee wanneer dit (eindelijk) te verwachten? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Discovery Plus "2020"


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
18 reacties
Ex-Netweter
 

Wanneer Discovery Plus beschikbaar in België?

wat Streamz dan doet? dat is heel simpel e GAME OVER (of ze zouden de prijs serieus mogen laten zakken) 😉 wat stelt Streamz voor zonder HBO bitter weinig toch, er is sinds de lancering bijna niks toegevoegd van vtm of VRT wat beloofd was. die houden liever angstvallig vast aan hun eigen platform. oja een handvol Streamz originals WOW!

 

en het aanbod van HBO is ook bedroevend als je het vergelijkt met HBO Max bij Ziggo waren ze ook in het zelfde bedje ziek. is een kwestie van tijd maar ik vrees dat het idd niet voor 2023 zal zijn...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer Discovery Plus beschikbaar in België?

Ik had nu ook wel veel meer van het Vlaamse/lokale luik van Streamz verwacht inderdaad 😕 ik dacht dat dit dé verzamel plaats ging worden voor Vlaamse fictie maar de VRT (toch de grootste producent) werkt niet echt mee precies. Ook andere kleppers van Play & VTM komen niet (direct) op Streamz zoals Grond. Spijtige zaak, maar wie weet herpakken ze zich 🙂 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wanneer Discovery Plus beschikbaar in België?


@m-jan20  schreef:

Ik had nu ook wel veel meer van het Vlaamse/lokale luik van Streamz verwacht inderdaad 😕 ik dacht dat dit dé verzamel plaats ging worden voor Vlaamse fictie maar de VRT (toch de grootste producent) werkt niet echt mee precies. Ook andere kleppers van Play & VTM komen niet (direct) op Streamz zoals Grond. Spijtige zaak, maar wie weet herpakken ze zich 🙂 


Ook het ontbreken van verschillende comedy-reeksen uit het vtm-archief die ofwel volledig ontbreken ofwel maar bepaalde seizoenen van beschikbaar zijn is een zware tegenvaller. Een streamingdienst oprichten doe je om minstens 95% van alle producties uit het verleden terug te kunnen tonen.

 

Zie je het al gebeuren dat op Disney+ bijvoorbeeld geen Sneeuwwitje, Pinokkio of Doornroosje terug te vinden. Of geen originele Star Wars-films?

Wesley91
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wanneer Discovery Plus beschikbaar in België?

1. Maak een nieuw ( belangrijk!) Google account aan op je Android .
2. Ga naar pay.google.com
3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres.

Vb:
13 Hipodrom Street
Postcode: 06560
District: Yenimahalle
Provincie: Ankara
4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill als voorbeeld kun je die meteen zien onder transacties, je kunt ook Revolut met turkse lira gebruiken, nieuw turks vlaggetje openen turks rekening vlaggetje). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.
5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon. Dit werkt ook met een Android emulator als Bluestacks. Te gebruiken voor Windows gebruikers en Macbook Mac OS non M1 chip users. bluestacks.com/
6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) discovery app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.).

0 Likes