Beantwoorden
samcop
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Goed gevonden!

abbo streamz

hoi ,

 

Een vraagje : ik zag in December een aanbod voor Streamz nl een jaarabb voor 99 euro ( op telenet) en je kon inschrijven voor 13 januari . Nu vind ik dat nergens meer staan . Kan er iemand me helpen ?

 

mvg 

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 

abbo streamz

Google weet alles: Jaarbonnement Streamz invullen 😉 1ste link: 99,95€. Tot 15 januari geldig.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

abbo streamz

@Ex-Netweter  Google weet misschien alles, maar vertelt niet alles. Ik krijg iets gans anders te zien hoor. Alleen "maak kans op een jaarabonnement". Google weet misschien dat ik nogal zuinig kan zijn. Ke kunt beter ineens de link naar de site meesturen.😃



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

abbo streamz

@samcop  de aanbieding zal denk ik van Streamz zelf zijn en niet afkomstig uit Telenet. 

 

 

 

Schermafbeelding 2021-01-03 om 11.45.25.png

https://www.streamz.be/streamz


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

abbo streamz

Ik heb het al nagevraagd bij Telenet, en zoals @patrick37 zegt kan dit alleen als je een abonnement neemt hij op www.streamz.be zelf 😕 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

abbo streamz

Net even getest via de link van @patrick37, en dan kan ik kiezen: 

Schermafbeelding 2021-01-03 om 15.23.03.png

 

Side note: als je al Streamz abonnee bent, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Streamz om je maandelijks abonnement manueel te laten overzetten naar een jaarlijks. 

 

Side note 2: bij Telenet zelf is het helaas niet mogelijk een jaarabonnement op Streamz te nemen 😕 dus als je 7 dagen terugkijk-tv wil houden, moet je bij Telenet abonnee blijven en kan je niet genieten van deze actie. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
samcop
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Goed gevonden!

abbo streamz

ja heb ik ook gedaan maar dacht dat telenet dat ook deed ....niet dus ...zodus zal via streamz zijn

0 Likes
samcop
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Goed gevonden!

abbo streamz

zal het wel doen via streamz zelf ..van die  7 dagen terug kijk maak ik toch geen gebruik van .