Beantwoorden
melske68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

hallo,

 

door de huidige wereldcrisis ivm corona zijn alle sporten opgeschort.

ivm de jupiler pro league 'gokt' met op einddatum 30 juni 2020, waar weinigen geloof aan hechten. waarschijnlijk zal het niks meer worden voor dit seizoen, noch beker, noch promoties, noch dalers. meer zelfs, het zou dan volgend seizoen met 18 ploegen zijn in de jupiler pro league !

 

ik hoorde van andere telenetklanten dat zij de telenet play sports NIET gefactureerd gaan krijgen omwille van het wegvallen van het sportaanbod. 

 

1) hoe mooi en eerlijk zou het zijn dat telenet dit voor al zijn telenet play sports klanten NIET zou factureren voor april en mei, en evt voor juni afwachten OF er nog sport aan bod zal komen of niet ?

 

2) als ik dit individueel moet aanvragen bij telenet wat is dat jullie makkelijkste/snelste ervaring om dit te doen, telefonisch 015666666 of via 'een' contactpunt dat ik moet gaan zoeken op de helse telenet-websites en paginas (maw heeft iemand de juiste link om dit item bij telenet te melden aub)?

 

alvast dank voor het delen van uw ervaringen en reacties.

 

met een voorzichtig elleboogje,

M

0 Likes
7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

@melske68 waarom zeg je het die periode gewoon niet op, tot het weer start ???

je kan maandelijks toch opzeggen dacht ik zo.

 

"Je gaat een overeenkomst van 1 maand aan voor Play Sports. Na deze periode wordt de overeenkomst voor onbepaalde duur verlengd en kan je op elk ogenblik de overeenkomst kosteloos opzeggen"


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
melske68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

lijkt me een plausibele optie als dat zo is.

misschien lukt dat wel, zonder error ...

want:

ik probeerde mijn contactgegevens te veranderen, met '404 error' als antwoord ?

ik probeerde ook een andere WIGO te activeren, met '404 error' als antwoord ?

 

toch bedankt @Master-Magic  !

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

@melske68 

Als je het nieuws op VTM gezien hebt kan je begrijpen dat er wel iets mis gaat op dit ogenblik. Als je het zelf niet kan regelen, proberen contact te krijgen met personeel.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

Ik heb gebeld met de klantendienst van Telenet. Al wie belt krijgt zijn abonnement Play sport voorlopig (kan verlengd worden) voor één maand gecrediteerd, zonder dat je hiervoor je abonnement moet opzeggen. Vlotte service, gaat wel niet automatisch, je moet het zelf aanvragen. 

0 Likes
Tom_
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

Ik heb mijn playsports opgezegd via mijn.telenet.be.

2 dagen later was dit in orde zonder telefoon gekregen te hebben.

 

doe dit trouwens ook in de zomer (al laten ze het dan wel doorlopen tot start competitie zonder aan te rekenen)

 

0 Likes
Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

Ik veronderstel dat je al met de helpdesk contact genomen alvorens hier te posten? Wat was hun reactie?

0 Likes
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

compensatie agv wegvallen van play sports inhoud

Ik heb op 20 maart een eerste keer gebeld en toen hebben je voor één maand Play sport gecrediteerd. Na aankondiging dat we in de plaats van Play sport enkele films konden bekijken heb ik  via ‘mijn telenet’ mijn Play sport abonnement proberen op te zeggen maar kreeg ik het bericht dat ze me gingen contacteren binnen de twee dagen. Dit gebeurde niet. Ik heb dan gebeld en abonnement werd direct zonder probleem gestopt. 

0 Likes