Beantwoorden
NickL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

beste,

Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht.

nu wil ik op mijn laptop naar de yelo play app kijken maar er komt telkens de foutmelding ; er is een streamingsprobleem probeer het later opnieuw.

Yelo play werkt ook op geen enkele browser die word aangegeven door telenet.

Yelo play werkt wel op al onze 4 andere toestellen, en op deze laptop heb ik geen enkel probeem om van andere sites of app's te streamen.

 

Ik heb naar mijn kunnen alles geprobeert , maar volgens mij ligt het probleem gewoon bij yelo play of telenet

12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

Het zou nuttig zijn om het merk, type en OS van uw laptop mee te geven, anders moeten er maar op los raden hé Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

Ervan uitgaande dat het om Windows gaat: onder Edge en Chrome zou https://www.yeloplay.be/ moeten werken zonder Silverlight. Onder Firefox en Internet Explorer (en Safari) heb je Silverlight nodig.

 

Meer uitleg:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/help-ik-kan-niet-naar-yelotvbe-kijken/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NickL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

je het is met windows 10

 werkt bij geen enkele browser ;

internet explorer

Firefox

chrome

edge

safari

laptop merk peaq nagelnieuw

ik ken wel wat van computer enzo volgens mij ligt het niet aan de instellingen of what so ever , heb alle browsers op alle manieren geprobeer ook de app geinstalleerd computer geregistreerd , alles 2 keer opnieuw niets werkt.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

Het klinkt mss een beetje raar, maar hebt je het al eens geprobeerd door de laptop met een ethernetkabel te verbinden ipv wireless? Zo kun je uitsluiten (of net bevestigen) dat het probleem in het draadloze gebeuren te situeren is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

@NickL

Mmh dit is nogal een ingewikkeld probleem.
Ik ga proberen je te helpen, probeer dan ook alles te doen wat ik vraag ook al is het onlogisch 😛

 

Welke antivirus programma's of spyware programma's of wat dan ook staat er op die laptop?

(Neem anders een screenshot van alles geïnstalleerde programma's uit configuratiescherm.)

 

Schakel alles uit (antivirus anti-spyware/malware firewall,...) En probeer dan even of het werkt via Chrome portable

Ik vermoed dat er Windows 10 op je pc staat? Zorg dat het volledig is geüpdatet.

 

Nog een andere mogelijkheid is om het in veilige modus met netwerkmogelijkheden te proberen.

  1. Druk op de Windows-logotoets  + I op het toetsenbord om Instellingen te openen. Als dat niet werkt, selecteert u de knop Start linksonder in het scherm en selecteert u vervolgens Instellingen.
  2. Selecteer Bijwerken en beveiliging > Herstel.
  3. Selecteer onder Geavanceerd opstarten de optie Nu opnieuw opstarten.
  4. Nadat uw pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, selecteert u Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.
  5. Nadat uw pc opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer 5 of F5 voor Veilige modus met netwerk als u toegang tot internet wilt.

Als de computer dan opgestart is probeer het dan even opnieuw via portable chrome.

 

Als we echt geen oplossing vinden dan denk ik best dat we een schone installatie van Windows 10 uitvoeren met een nieuwe ISO (Ook niet de herstel functie) . Er zijn nogal fabrikanten die heel veel rommel op hun apparaten zetten. Als je dat nog nooit gedaan hebt dan zal ik je daar stap voor stap mee helpen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..


@NickL schreef:

je het is met windows 10

 werkt bij geen enkele browser ;

internet explorer

Firefox

chrome

edge

safari

laptop merk peaq nagelnieuw

ik ken wel wat van computer enzo volgens mij ligt het niet aan de instellingen of what so ever , heb alle browsers op alle manieren geprobeer ook de app geinstalleerd computer geregistreerd , alles 2 keer opnieuw niets werkt.


Je doet het via de browser. Probeer eens via de app op je windows 10-laptop?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-app-downloaden/

 

edit: ik zie nu dat je de app ook al geprobeerd hebt.  Dus negeer bovenstaande maar 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NickL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

bedankt principis ,

 

heb niks veranderd op mijn laptop, gewoon chrome portable gedownload zoals je me hebt aangeraden en daar werkt alles wel perfect , streamen , opnames , alles.

andere browsers en yelo play app zelf nog altijd niet wat ik wel raar vind, maar geen probleem.

bedankt  😉

 

 

John3
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

Op mijn mac full 64bit met el capitan, werkt het ook niet en het probleem zit hem in de silverlight plugin .

Deze werkt NIET op een 64bit systeem onder mac !!!!!!!

 

ik vraag mij af wanneer er eindelijk een werkende 64bit versie komt.

 

 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

@John3

 

Silverlight zou moeten werken op Mac OS X.

 

Maar als je Chrome gebruikt dan heb je geen Silverlight meer nodig. Probeer eens of dat lukt?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

@NickL

 

Sorry dat ik zo laat antwoord, ik was het vergeten...

 

Probeer eens om chrome volledig te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Want chrome portable is maar een tijdelijke oplossing want dat update niet automatisch.

 

Download ook eens CCleaner en vink bij alle browsers alle vinkjes aan (zodat alle data wordt verwijderd) en klik op schoonmaken (denk ik) en probeer of het dan werkt.

Je kan het ook alleen voor chrome en Edge doen want dat zijn de enige browsers die tot nu toe zonder Silverlight werken.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
John3
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..

Silverlight werkt enkel op mac osx 32bit versie, niet op mijn full 64bit 8core

en ja zojuist google crome gebruikt ....... en kan eindelijk yelotv kijken

alvast bedankt hoor

 

Groeten John3

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

er is een streamingsprobleem, probeer het later ..


@Arthur2 schreef:

Download ook eens CCleaner en vink bij alle browsers alle vinkjes aan (zodat alle data wordt verwijderd) en klik op schoonmaken (denk ik) en probeer of het dan werkt.

Je kan het ook alleen voor chrome en Edge doen want dat zijn de enige browsers die tot nu toe zonder Silverlight werken.


Ik zou eerder aanraden om CCleaner Slim of Portable te downloaden via deze link: https://www.piriform.com/ccleaner/builds


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes