Beantwoorden
wekke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

ik had de 2 weken gratis Streamz genomen maar nu blijkt dat deze toch wordt aangerekend en het is onmogelijk om deze te verwijderen op mijn telenet

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: toch aangerekend

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

Ik kan deze promo niet meteen terugvinden online, dus ook niet mogelijk om de voorwaarden op te zoeken. 

Wat je best kan doen is contact opnemen met de klantendienst, zij kunnen dit stopzetten voor jou (als je via Telenet besteld hebt toch) en nakijken waar de onverwachte kost vandaan komt.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

En waar kunnen we die aanbieding 2 weken gratis streamz vinden.

link graag.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

De promo was bij orange

Nu is er een promo van 1 maand

Soms is niet duidelijk is het bij telenet of bij prox  of alleen bij Streamz  goed opletten

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/tv/streamz

 

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

Daarna 11.95 euro per maand,veel te duur voor streamz.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

Lijkt me sterk dat het om deze promo gaat

  • Dat was een promo voor een maand gratis
  • Promo periode liep af in mei
  • Promo van Orange, daar heeft Telenet dus niets mee te maken. Lijkt me onwaarschijnlijk dat topicstarter hier komt aankloppen als het niet eens via Telenet genomen is.

  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

Vorige maand nog op de radio een spotje Streamz op einde het geluidje van prox 

Soms is het niet duidelijk en zelf een fout maken kan rap gebeuren

Een tijd geleden was er een aanbieding bij Takeaway  voor je punten de gewone Streamz natuurlijk

genoeg aanbiedingen als je wil

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

@luc55 
Niet onnodig ingewikkeld maken, het is een Telenet forum en acties dat via Telenet lopen kunnen besproken worden, de acties over Proximus en Orange tellen hier niet mee, 

en de Takeaway actie loopt al meer of een jaar, kijk elke maand eens.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend

Vanaf 16/5  is er geen promo meer geweest bij telenet voor Streamz  omdat Streamz basic is uitgekomen

Er is wel een combi actie   (Combineer 2 of meer streamingdiensten* en geniet van 5% korting )

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

gratis 2 weken Streamz toch aangerekend


@Master-Magic  schreef:

Niet onnodig ingewikkeld maken, het is een Telenet forum en acties dat via Telenet lopen kunnen besproken worden, de acties over Proximus en Orange tellen hier niet mee


Ik ben met deze uitspraak niet akkoord 🤔:

  1. nergens staat in de Forumregels dat hier alléén Telenet zaken mogen besproken worden.
  2. Streamz is onderdeel van Telenet (en DPG), dus iedere discussie over Streamz is on-topic op een Telenet Forum (zelfs als het een Proximus actie zou zijn).

Wel akkoord dat het duidelijk moet zijn over welke actie of provider het gaat, anders wordt het inderdaad wat ingewikkeld 🤗.