24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
ik had de 2 weken gratis Streamz genomen maar nu blijkt dat deze toch wordt aangerekend en het is onmogelijk om deze te verwijderen op mijn telenet
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: toch aangerekend
Ik kan deze promo niet meteen terugvinden online, dus ook niet mogelijk om de voorwaarden op te zoeken.
Wat je best kan doen is contact opnemen met de klantendienst, zij kunnen dit stopzetten voor jou (als je via Telenet besteld hebt toch) en nakijken waar de onverwachte kost vandaan komt.
En waar kunnen we die aanbieding 2 weken gratis streamz vinden.
link graag.
De promo was bij orange
Nu is er een promo van 1 maand
Soms is niet duidelijk is het bij telenet of bij prox of alleen bij Streamz goed opletten
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/tv/streamz
Daarna 11.95 euro per maand,veel te duur voor streamz.
Lijkt me sterk dat het om deze promo gaat
Vorige maand nog op de radio een spotje Streamz op einde het geluidje van prox
Soms is het niet duidelijk en zelf een fout maken kan rap gebeuren
Een tijd geleden was er een aanbieding bij Takeaway voor je punten de gewone Streamz natuurlijk
genoeg aanbiedingen als je wil
@luc55
Niet onnodig ingewikkeld maken, het is een Telenet forum en acties dat via Telenet lopen kunnen besproken worden, de acties over Proximus en Orange tellen hier niet mee,
en de Takeaway actie loopt al meer of een jaar, kijk elke maand eens.
Vanaf 16/5 is er geen promo meer geweest bij telenet voor Streamz omdat Streamz basic is uitgekomen
Er is wel een combi actie (Combineer 2 of meer streamingdiensten* en geniet van 5% korting )
@Master-Magic schreef:Niet onnodig ingewikkeld maken, het is een Telenet forum en acties dat via Telenet lopen kunnen besproken worden, de acties over Proximus en Orange tellen hier niet mee
Ik ben met deze uitspraak niet akkoord 🤔:
Wel akkoord dat het duidelijk moet zijn over welke actie of provider het gaat, anders wordt het inderdaad wat ingewikkeld 🤗.