Beantwoorden
JoMi69
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

Hallo,

 

ik ben van plan om een 2de TV aan te schaffen voor de slaapkamer waar ik een CI+ kaartje in wil steken (digicorder niet mogelijk). Ik wil in feite enkel TV kijken en af en toe een film die op mijn server staat.

Is het mogelijk om met deze configuratie ook de yelo-app te gebruiken op deze 2de TV, m.a.w. kan ik met mijn tablet of smartphone een opgenomen programma van mijn digicorder beneden 'swipen' naar de TV boven ? Ik heb boven een coax- en utp-kabel dus qua aansluitingen is er geen probleem denk ik.

Zoniet, wat moet ik dan wel doen om dit te kunnen ? 

0 Likes
8 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

Dat gaat niet. enigste oplossing is om een interactieve box te plaatsen 

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?


@JoMi69 schreef:

Hallo,

 

ik ben van plan om een 2de TV aan te schaffen voor de slaapkamer waar ik een CI+ kaartje in wil steken (digicorder niet mogelijk). Ik wil in feite enkel TV kijken en af en toe een film die op mijn server staat.

Is het mogelijk om met deze configuratie ook de yelo-app te gebruiken op deze 2de TV, m.a.w. kan ik met mijn tablet of smartphone een opgenomen programma van mijn digicorder beneden 'swipen' naar de TV boven ? Ik heb boven een coax- en utp-kabel dus qua aansluitingen is er geen probleem denk ik.

Zoniet, wat moet ik dan wel doen om dit te kunnen ? 


Digibox is de enige goede oplossing. Wacht eventueel nog een maand of 2 tot de nieuwere versie digibox volop te koop is. Is een stukje kleiner en ook zwart.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StijnC
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

Dag Tom,

 

We zijn ondertussen een klein half jaar verder en technologie evolueert snel.

Daarom wou ik je vragen of dit antwoord nog altijd geldig is.

 

Als ik een TV heb met een digicorder en een TV met een CI+ module, kan ik dan vanop die 2de TV opnames bekijken die op de digicorder van de eerste staan?

Beide TVs worden aangesloten op hetzelfde network (via UTP en/of WiFi) en maken gebruik van hetzelfde Telenet-account.

 

Mvg

Stijn

 


@Tom_Acke schreef:

Dat gaat niet. enigste oplossing is om een interactieve box te plaatsen 


 

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

op de ci module tv kan je niks via interactief opvragen en delen van je andere box,

je bent verplicht een digibox te hebben voor op die 2de kamer met de utp kabel aangesloten op die digibox en interactief zodat je uw opnames en zenders kan delen dat op je hoofdbox beneden staan.

0 Likes
ive
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

Stel je hebt een Ci+ module en je TV staat verbonden via  een thuis netwerk met de digicorder.  Bestaat er dan geen manier om de opnames van de digicoder te bekijken?

Dit moet toch mogelijk zijn gezien je dit vanop uw GSM wel kan doen via Yelo Play. Kan er bvb geen Yelo Play app voorzien worden om op een TV te installeren, dit zou veel toch oplossen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5329
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

@ive op de CI module bestaat er geen terug kerend signaal optie, dat is er gewoon niet, is enkel ontvangen dat die doet van de sleuteltjes van telenet om zo het gecodeerd kabel signaal digitaal te ontsleutelen.

meer doet die niet en kan die niet 😉  


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?


@ive  schreef:

Stel je hebt een Ci+ module en je TV staat verbonden via  een thuis netwerk met de digicorder.  Bestaat er dan geen manier om de opnames van de digicoder te bekijken?

Dit moet toch mogelijk zijn gezien je dit vanop uw GSM wel kan doen via Yelo Play. Kan er bvb geen Yelo Play app voorzien worden om op een TV te installeren, dit zou veel toch oplossen.


Je kan de Yelo Play app vanop je gsm  casten via een Chromecast of Airplay


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

2de TV met kaartje ? Opnames te bekijken ?

@Wheng

 

Dat kan ook zonder Chromecast of Airplay. Mijn smart tv is (draadloos) verbonden met mijn netwerk en casten, of dat nu Yelo Play of eender wat op het scherm van mijn smartphone is, kan rechtstreeks via mijn gsm.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.