Beantwoorden
StijnK
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

2e tv zonder coax, wel een internet aansluiting

ik wil een 2e tv aansluiten maar ik heb geen coax aansluiting in deze ruimte. Er is wel een internet aansluiting.

Hoe kan ik toch tv kijken? Lukt dit met een smart tv?

0 Likes
4 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

2e tv zonder coax, wel een internet aansluiting

@StijnK  Lees eerst eens de topics door die dit al uitvoerig bespreken.

Als je dan nog vragen hebt, willen we die graag beantwoorden. Maar graag zelf eerst de moeite doen om antwoorden te vinden?

 

Opgelost: Tv kijken zonder coax kabel? - De Netweters

Opgelost: Manieren om TV te kijken via telenet zonder COAX kabel - De Netweters

TV-box zonder coax - De Netweters

Opgelost: Kan een TV-box werken zonder coax-kabel? - De Netweters

TV-Box zonder coax - De Netweters

 

enz enz enz

 

KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

2e tv zonder coax, wel een internet aansluiting

Met een tweede TV Box zonder coax aansluiting en met internet aansluiting kan je de opnames en TV Theek bekijken, maar niet live TV kijken.

 

In mijn inziens is tweede TV Box tegenwoordig geldverspillend (indien je voor tweede box maandelijkse huur moet betalen), want met een Chromecast kan je alles van Telenet TV streamen vanuit je smartphone of tablet (dus live TV kijken, TV Theek en opnames).

0 Likes
Ex-Netweter
 

2e tv zonder coax, wel een internet aansluiting


@StijnK  schreef:

Hoe kan ik toch tv kijken? Lukt dit met een smart tv?


Ja, TV Vlaanderen heeft een specifiek aanbod voor smart tv's voor 10 euro/maand:

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2e tv zonder coax, wel een internet aansluiting

@Ex-Netweter 

Als je al via Telenet kijkt kan je beter qua kosten bij Telenet blijven en de optie gebruiken dat Telenet aanbied via yelo en tv box optie app, 

de beeld kwaliteit van tv Vlaanderen laat ook meestal te wensen over, er zijn genoeg klachten over te vinden.

dus de beste optie is als je al Telenet kabel kijkt verder werken met yelo of tv box app via cromecast of een Android box of Apple TV of via de smart tv (is te zien welk merk en type het is om die besproken apps te kunnen installeren op die tv).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.