Beantwoorden
Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Is het normaal dat ik 2 weken ! moet wachten op een activatie van een telenet ci+ kaartje ?

Alle gegevens doorgestuurd via whatsapp en eerst zeiden ze 48u wachten, dan enkele dagen , .. na 2 weken antwoorden ze nog steeds maar nog steeds geen activatie...

Ik denk dat de "software" problemen van telenet nog steeds niet opgelost zijn van begin dit jaar. Klopt dat ?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 2 weken en nog steeds wachtende voor een activatie ci+-

Tags (3)
38 reacties
Ex-Netweter
 

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Inderdaad, nog steeds softwareproblemen bij Telenet.

 

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Activatie CI+ module nog niet in orde.

kan je uw ci kaartje zien in mijn telenet.

Er moeten 2 dingen geactiveerd worden bij Telenet, de module en de kaart.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Je kan naar een winkel gaan neem het doosje mee

Ze scannen de achterkant de barcodes dat moeten ze zeker hebben om te activeren 

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Of misschien weten ze niet meer wie deze ci+ kaartjes activeert ?

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

neen jammer genoeg niet. Beide nummers doorgegeven ca id en het nummer van het kaartje die begint met 173.

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Het doosje heb ik niet meer. Er staan wel barcodes op de module en het kaartje zelf. Welke winkel gaat dit gratis willen doen ? Ik heb dit op 2dehands gekocht van iemand die al zijn telenet diensten heeft geannuleerd.

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

En zelfs de bevoegde minister kan er niks aan doen 🙂

Activatie CI+ module nog niet in orde.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Activatie CI+ module nog niet in orde.


@Stopdereclame  schreef:

Welke winkel gaat dit gratis willen doen ?


Zoek eentje in uw buurt: Telenet-winkelpunten 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Dit kaartje moet bij de vorige eigenaar gedectiveert zijn voor ze dit kaartje opnieuw kunnen activeren. mogelijk is zijn abo afgesloten maar het kaartje niet gedeactiveert.

Heb dit voorgehad met een tweedehands digicorder deze was ook niet gedeactiveerd bij de vorige eigenaar.

Deze vorige eigenaar had dan zijn IDkaart nodig om te kunnen deactiveren ....enz


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Als die persoon zegt dat hij al zijn telenet-diensten heeft geannuleerd vermoed ik dan is dit reeds gebeurd iswant het kaartje werkt niet meer hé. Het lijkt me ook onnozel om na 6 maanden de id kaart nog te vragen voor een klant die alles heeft opgezegd.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Pak de module en kaartje  mee naar de winkel neem je factuur mee van telenet van je zelf

Als je al digitale klant bent is het gratis anders betaal je een aansluitkost

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Bedankt voor deze suggestie maar ik vind van een professioneel bedrijf dat ze eerst intern escaleren vooraleer ik ombudsman en dergelijke moet lastigvallen.

Het whatsapp ticket staat al open van 4/11 en binnen de 48h (grens voor ticket afsluiting) vraag ik steeds een update. Ergens moeten er toch toeters en bellen afgaan.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Als de kaart nog op vorige staat

Steek de kaart in de tv zet op vtm laat de tv aan staan

Kan een paar uren duren  na 02.00 uur wordt de tv gids geüpdatet

dan komt er ook een update voor de kaarten door voor iedereen