Beantwoorden
Paul-Jos
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening TV Box

Hello iedereen. Sinds twee dagen heb ik een TV Box geïnstalleerd met koppeling aan de LG-TV.  De afstandsbediening werkt perfect, behalve de toetsen voor het volume, die werken niet. Volgens de Telenetwinkel moest ik de batterijtjes eens uithalen en terugsteken.  Resetten, zeg maar.  Echter zonder resultaat. Bij Telenet ( chat) weten ze het blijkbaar ook niet meer en sturen ze me naar de "cracks" 🙂 Zijn er mensen die iets gelijkaardigs voorhebben? Alvast dank bij voorbaat voor de mogelijke oplossing 🙏

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Afstandsbediening TV Box

Steek eens een volledig nieuwe set batterijen (dus niet gewoon dezelfde opnieuw insteken). Meestal is dat effectief het probleem.

Je kan ook de koppeling met de TV nog eens opnieuw doorlopen onder Huisje > Tandwiel (instellingen) > Beeld en geluid > Koppel je afstandsbediening aan andere toestellen

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SarahV
Freshman Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Afstandsbediening TV Box

Raar maar waar: sedert de laatste update van de TV box heb ik soms problemen om het geluid van mijn Sonos te regelen.

Nooit geen problemen gehad en dacht ook eerst aan de batterijen. Echter sedert de laatste update reageert de Sonos soms niet op het luider / stiller zetten.

Bon, weet nog niet als het aan de Sonos ligt of aan de TV box (beide hebben onlangs een update gekregen)