Beantwoorden
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Al lange tijd hinder door ruis op het beeld

Ze zouden beter maken dan inplaats als die zever dat je goed beeld hebt en geen ruis op tv al nu van vorige jaar in augustus gelukkig kheb tv vlaaanderen daar mooiste beeld tenminste kga nog een maand of zes wachten is het nog zo ruis op beeld dan kan telenet den boom op vanmij part want tzijn een bende prutsers heel telenet in één ding zijn ze goed de prijzen in den lucht te doen maar hunder service trek op niets

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Je nieuwe klantenzone: MyTelenet

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Al lange tijd hinder door ruis op het beeld

@Kelly001 dan is dat kennelijk een probleem van je tv, tv Vlaanderen speelt in 720P beeld en telenet bij de HD zenders bijna allemaal in 1080i beeld kwaliteit.

uw tv heeft minder werk met het 720P beeld dan met de 1080i kwaliteit.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Al lange tijd hinder door ruis op het beeld

Je ken er niets van tv vlaanderen speelt ook 1080p kan het weten want kheb tv Vlaanderen en zelf eerder 1080p dan telenet 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Al lange tijd hinder door ruis op het beeld

@Kelly001 ik heb jouw reactie en de bijhorende verplaatst en er een nieuw topic mee gestart. Het is niet nodig om off-topic te reageren op een aankondiging over aanhoudende problemen die je ervaart. Dit doe je, zoals onze community guidelines ook vertellen, in een nieuw onderwerp of een ander onderwerp dat over hetzelfde gaat.

Uiteraard is de hinder die je ervaart allesbehalve aangenaam. Ik vermoed dat je al contact hebt gehad met de klantendienst om je signaal eens uit te lezen? Misschien zijn er nog wel leden die je advies kunnen geven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.