Beantwoorden
NielsVP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

Ik heb nu basic internet en tv met een kaartje. Wil mijn internet graag upgraden naar All Internet (onbeperkt) en mijn tv zo laten als het nu is. Volgens de helpdesk is dat echter niet mogelijk en MOET ik als ik overschakel naar All Internet ook kiezen voor een decoder in plaats van een CI+ module met kaartje. Dat lijkt mij zo vreemd en ik vind deze voorwaarde nergens terug. Klopt dat wel? heb nu dan maar mijn kabelabonnement opgezegd om All Internet te kunnen nemen.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: All internet en tv met kaartje

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

@NielsVP  Waarom je kabelabonnement opzeggen. Nu gaat zelfs je TV met een kaartje niet meer werken.  Kabelabonnement is onlosmakelijk verbonden met DTV. Uw abonnement zorgt ervoor dat je het analoge (nu nog) en het digitale signaal binnen krijgt. Je had gewoon moeten vragen om all internet er gewoon bij te voegen als los product.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NielsVP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

Beste

 

Dat heb ik ook gevraagd maar volgens hen kon All Internet absoluut niet samen met tv met kaartje (ook niet als apart product). Heb hier meermaals voor gepusht maar het ging echt niet vertelden me ze.

0 Likes
Ex-Netweter
 

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

Deze discussie hebben we hier al enkele keren uitvoerig gehad.

Je kan "All Internet" en digitale TV niet als apart prodcuten krijgen of bestellen.

Van zodra je Basis Internet upgradet naar "All Internet" heb je (ongevraagd) een Pack "All Internet + TV" aan je been, en dus de huur van een digicorder (of TV Box).

 

De enige oplossing als je hiermee niet akkoord gaat, is Via de Helpdesk een promote van 12 maand te laten activeren, die de extra kost van de digicorder - die je niet wenst - laat vallen.

Deze promotie moet ieder jaar opnieuw aangevraagd worden

 

Discussie en oplossing van @Suzy :

Opgelost: Re: Fout op aanrekening na omschakeling naar CI+ module - Pagina 3 - De Netweters

 

NielsVP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

Ok, jammere zaak. Dan is Telenet mij bij deze als tv klant kwijt. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

@NielsVP 

Telenent beweert dat inderdaad.

 

Op basis van het aanbod van de twee afzonderlijke producten Digitale tv en All internet heeft Telenet geen poot om op te staan om dit eenzijdig te veranderen in een abonnement met drie losse produkten: Digitale tv, All Internet en huur decoder.

 

Er zijn drie mogelijkheden.

1. Je legt je neer bij wat Telenet zegt en je blijft gefrustreerd over gedurende zeer lange tijd, elke maand dat extra huur betalen.

2. Je ziet ervan af om te veranderen van abonnement en blijft eveneens gefrustreerd over en telkens als je dat sneller internet wil zal de frustratie naar boven komen.

3. Je houdt voet bij stuk. Je verandert je abonnement. Bij de eerste afrekening waar huur aangerekend wordt, laat je aan Telenet weten dat je niet akkoord gaat en je dient formeel een klacht in bij Telenet. Je trekt het betwiste gedeelte af en betaald enkel de Digitale tv en All Internet (door je formele klacht heb je het volste recht om dit te doen). Mogelijk komt Telenet af met een voorstel om je een korting te geven gedurende één jaar ter waarde van de huur van de decoder. Aanvaard dat niet, anders zit je volgend jaar weer in het zelfde probleem.  Telenet houdt voet bij stuk, jij dient vervolgens een bemiddelingsklacht in bij de ombudsdienst van de Telecom.

 

In je formele klacht naar Telenet verwijs je naar de twee afzonderlijke producten en dat Telenet niet het recht heeft om dat in iets anders zomaar te veranderen om je meer geld af te troggelen. Ga nooit in discussie over andere zaken die ze aanhalen, dat kan alleen maar je standpunt verzwakken.

 

Met deze derde methode kan je gedurende een beperkte tijd (ruwweg geschat drie maanden) met het probleem geconfronteerd worden, daarna zal je geen frustratie meer moeten opkroppen.

 

Ex-Netweter
 

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

Ik begrijp jouw frustratie, maar er is een groot verschil tussen "gelijk hebben" en "gelijk krijgen" 🤔

 

Geloof je nu echt dat het probleem na 3 maanden en bemiddeling van de ombudsdienst opgelost geraakt? En dat de topic strarter al deze moeite en frustraties zal willen doen voor 8 eur per maand?

 

Dan zou ik persoonlijk liever kiezen voor de jaarlijkse korting (zie voorstel van Telenet zelf), en hopen dat het probleem binnen een jaar misschien wel opgelost geraakt...

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

All Internet en TV met kaartje samen niet mogelijk?

@Ex-Netweter 

Ik ben voor 100 % overtuigd dat het volledig in orde komt op ongeveer drie maanden tijd. Telenet heeft immers niet het recht om de twee losse abonnementen te weigeren verkopen. Ik stel je voor om deze pagina eens te lezen en eveneens een jaarverslag.

 

Op dit ogenblik gaat het om 9,46 euro per maand. Dit maakt 113,52 euro op één jaar. Als je deze besparing vijf jaar doet gaat het om een bedrag van meer dan 500 euro. Hierbij houd ik geen rekening met de jaarlijkse aanpassing van de tarieven.

 

De vraagsteller heeft een probleem. Ik geef de keuze aan de vraagsteller tussen drie oplossingen. Hierbij vermeld ik bij elk van de drie oplossingen een indicatie van de mogelijke psychologische effecten op de vraagsteller. Vermits ik me niet in de plaats stel van de vraagsteller fantaseer ik niet over de oplossing die de vraagsteller kiest.

 

 

 

 

 

 

 

0 Likes