Beantwoorden
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

Las vandaag in de Google newsfeed de plannen over de nieuwe abonnementen van Telenet. 

OneUp met 1 sim kaart ZONDER decoder. 86€. Ideaal...

Wat ik me afvraag, zijn de bestaande CI+ kaartjes te gebruiken?

Zo ja, meteen een nieuwe klant 😀

 

Iemand daar al info over?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Het Nieuwe OneUp, CI+ te gebruiken?

Tags (2)
0 Likes
41 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

@raverke95 

Als ik op deze pagina tot beneden scroll en de details van One en One Up opvraag, zie ik enkel TV als een optie. Deze optie komt op 20 euro per maand, huur TV-Box in begrepen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Telenet daar andere frequenties zou gebruiken dan nu. Dat blijven dezelfde tv signalen als nu.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

Ik vrees dat er zonder de optie tv geen actief tv-signaal is en dus je CI+ niet zal werken. Als je enkel internet hebt, dan zal er buiten een TOF-filter worden geplaatst. Deze laat dan geen tv-signaal door.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

Wat misschien een interessantere vraag is of we met dit abbo ook kabel kunnen aanvragen zonder decoder, zodat we enkel betalen voor kabel tv voor de CI+ zonder extra box te moeten huren???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

@Master-Magic , denk het wel, men kan steeds een kabelabonnement nemen, als dit niet inbegrepen is in het product dat je neemt. Kost je 18€ en enkele centen en daarmee is de kous af.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

bij de nieuwe formule zal altijd 20 euro zijn met een tvbox er bij  daar hebben we over gepraat op het werk volgens we verstaan is het 1 keer 20 euro voor de tv box en abo er bij   tv met kaartje(aankoop) telt er gewoon bij tot max 4 kaarten dus totaal 1 keer 20 euro

nu was een spel voor mensen die een internet abo geen limit hadden en een gekochte digibox of tv kaart hadden die moesten ook een tv box bij betalen volgens het nieuwe formule zal het altijd 20 euro zijn met een tv box er bij heb je nog een extra kaart of digicorder zal geen verschil makken je kan deze altijd nog blijven gebruiken maar de tv box zal altijd bijgeleverd worden

dat hebben we op werk toch verstaan onder elkaar

we zaten op 1 punt vast

basis internet is later 30 euro + tvbox abo inb = 20 euro totaal 50 euro

daar geraakte we het niet over eens winst of niet

we zullen het maandag wel zien

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

Maar stel nu, je neemt een One, en s’anderendaags bel je naar de klantendienst en je legt uit dat je een ci+ kaartje hebt en dat je graag daarvan gebruik zou willen maken. Dan gaan ze volgens mij je digitale tv activeren op de kabel en betaal je 18€ kabelabonnement bijkomend op je One. En heb je geen tv-box in huis.

Deze discussie hebben we ook gehad met Yugo en dit is hetzelfde principe.

Dit voorbeeld is uit het leven gegrepen want ik was Yugo met ci+ kaartje.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

@Ex-Netweterdan hoop ik dat het niet is zoals nu het abbo internet en tv met de decoder inbegrepen in de prijs, want je betaald dan met je CI+ module de box erbij en de meeste hebben die niet, dus betalen die 10€ ongeveer teveel per maand.

ik heb dit hier zo, betaal elke maand teveel.

 

en als ik one zou nemen dan hoop ik dat het niet hetzelfde is zoals nu, betalen voor een box en die niet hebben of niet nodig hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?


@Master-Magic  schreef:

dan hoop ik dat het niet is zoals nu het abbo internet en tv met de decoder inbegrepen in de prijs, want je betaald dan met je CI+ module de box erbij en de meeste hebben die niet, dus betalen die 10€ ongeveer teveel per maand.


Waar haal je die 10€ teveel?

- Het kabelabbonnement kost normaal 18.41€ per maand

- Voor de klanten van One of One Up zal TV 20€ kosten, inclusief de TV box.

 

De huur van de decoder zal dus 1.60€ kosten?

 


@Master-Magic  schreef:

Als ik one zou nemen dan hoop ik dat het niet hetzelfde is zoals nu, betalen voor een box en die niet hebben of niet nodig hebben.


Ik vrees van wel....

Ex-Netweter
 

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?


@luc55  schreef:

we zaten op 1 punt vast

basis internet is later 30 euro + tvbox abo inb = 20 euro totaal 50 euro

daar geraakte we het niet over eens winst of niet

we zullen het maandag wel zien


Zoals je zelf al schreef is het TV-box abbo aan 20€ voor de nieuwe formules (One en One Up).

 

Nieuwe basis Internet + Digitale TV zal dus 57.87€ kosten (30€ + 27.87€) incl. TV box of digicorder...

Eenvoudige rekensom, toch?

 

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

dat is nu niet duidelijk volgens we verstaan zal het altijd 20 euro voor tv box zijn ongeacht welk abo dat heeft geen extra kosten meer dan anders

volgens testaankoop zou thuis  telefoon gratis zijn voor (One en One Up).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

@Ex-Netweter Nu heb je het abbo internet digitale tv, dat activeren ze automatisch als je internet en een ci module hebt, dan betaal je voor een decoder afgerond naar boven aan 10€ wat ik dus niet heb, daar haal ik die 10€ vandaan.

zou dus een mooie optie zijn moest one ook met enkel kabel kunnen zonder die tv box als je enkel CI module gebruikt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

Het komt er dus eigenlijk op neer dat het afschaffen van analoge tv de opstap was om de mensen nog meer te dwingen hun digibox te nemen, willen ze op een regulier tv toestel tv kunnen kijken...

 

Nu goed, als dat dan het geval is, gaat er bij dezen een klant aan hun neus voorbij die 3 gsm abonnementjes wou nemen.

Zal m'n oude fiber wel houden en de rest bij Orange zoeken.

 

Ik vraag me echt af wat telenet tegen die CI+ kaartjes heeft hoor.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

@luc55 

De tv aan 20 euro is een optie bij ONE en bij ONEup. Als je een combinatie maakt met wat anders dan deze twee nieuwe producten kan je deze optie aan 20 euro niet krijgen.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Bestaande CI+ kaartjes nog bruikbaar in nieuwe ONEup?

alles blijft zoals het nu is

One OneUp zal tv extra 20 euro zijn met box er bij

ander abo verandert niets enkel gewoon internet wordt 30 euro

internet geen limit blijft 750 geen 3 tb

wel bij One OneUp zal elke kaart 20 euro extra zijn

 

0 Likes