|
25.958
netweters
|
161.158
antwoorden
|
|
21.687
vragen
|
Hoi,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is jammer Sarah, gelukkig heb je bij Telenet iets kunnen regelen. Toch bedankt om dit thema te openen, want dank zij jou, ben ik verder gaan zoeken en heb mijn tv wel aan de praat gekregen.
Hallo Sarah V,
Hoe heb jij dan die compensatie verkregen als ik vragen mag, ik word van het kastje naar de muur gestuurd en terug 😞 ?
Technieker al thuis geweest, aantal keren gebeld met Telenet en ook al paar keren bij Telenet verdeler geweest maar iedere keer geen oplossing .
Groetjes Jona
Zou je op de Philips tv eens kunnen zien
Of je satelliet en coax tv apart kan selecteren
V.B in menu kan je Hdmi 1 , Hdmi 2 , satelliet , coax , apps ....
Bij Lg gaat dit niet meer in de menu daar staat live tv
V.B menu kan je Hdmi 1 , Hdmi 2 , live tv , apps ...
Je moet een keuze maken je kan ze wel allemaal in lezen
Maar je kan maar 1 gebruiken , je kan wel door 5 stappen gaan en wisselen zeer omslachtig
Heb nog een oudere Philips thuis daar was het apart zeer gemakkelijk om zeer veel te zien op 1 toestel zonder extra bakjes
Best dat je contact neemt met Telenet
De tv box is geen grote kost en deze kwijtschelden voor jaar
Stelt niet veel voor hun , je moet dan wel jaar uitdoen elke maand zal in mindering gebracht worden
@luc55 schreef:Zou je op de Philips tv eens kunnen zien
Of je satelliet en coax tv apart kan selecteren
V.B in menu kan je Hdmi 1 , Hdmi 2 , satelliet , coax , apps ....
Bij Lg gaat dit niet meer in de menu daar staat live tv
V.B menu kan je Hdmi 1 , Hdmi 2 , live tv , apps ...
Je moet een keuze maken je kan ze wel allemaal in lezen
Maar je kan maar 1 gebruiken , je kan wel door 5 stappen gaan en wisselen zeer omslachtig
Heb nog een oudere Philips thuis daar was het apart zeer gemakkelijk om zeer veel te zien op 1 toestel zonder extra bakjes
Kunnen jullie deze conversatie misschien in een nieuw topic of privé bericht voeren?
Heeft weinig/niets te maken met de foutmelding.