Beantwoorden
Joey1710
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

CI+ module en aanrekening

Ik heb zonet vandaag een CI+module aangekocht voor mijn smart-tv. Alles ging OK tot er plots enkele mails verschenen betreffende e-aanrekening en etc. Op mijnTelenet is er plots een extra accountnummer verschenen apart van ons reeds bestaand account. Is dit puur technisch noodzakelijk omdat de CI+ als aparte lijn wordt beschouwd (zoals met de extra pakketten) zonder enige aantekeningen of betekent dit apart accountnummer dat ik voor ieder account een kabelaansluiting moet betalen? En dus toch maandelijks een

extra betaling moet doen voor deze module? 

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ module en aanrekening

Dat is puur technisch. Je betaalt enkel de aankoop van de CI+. Het is wel zo dat de eventuele extra pakketten die je hebt op je Digibox/Digicorder/TV Box niet van toepassing zijn op je CI+. Wil je extra pakkketten met je CI+ dan moet je daarvoor wel betalen.
________________________________________
In het land van de blinden is eenoog koning.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

CI+ module en aanrekening

@Joey1710, wat @janne_man hierboven verteld is correct. Ik geef je graag nog wat extra informatie.

 

Een CI+ module wordt bij Telenet niet op dezelfde "lijn" geregistreerd als je digicorder/digibox, omdat de CI+ module geen interactiviteit heeft en je digibox/digicorder wel. Het registreren op een aparte "lijn" in het systeem, is ook de reden dat je de entertainment pakketten van je digibox/digicorder niet kan gebruiken op je CI+ module. 

 

Het is normaal wel niet nodig om de CI+ module op een apart account te plaatsen. Dit kan perfect op hetzelfde account (aanrekening) als de rest van je producten bij Telenet. En met account bedoel ik niet de "lijn" van hierboven. Aparte accounts worden meestal aangemaakt omdat de klant zelf een aparte aanrekening wenst voor een bepaald product of voor bijvoorbeeld een aansluiting op een tweede adres. 

 

Om de accounts na te kijken/aan te passen, kan je best contact opnemen met de administratieve dienst van Telenet.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes