@Ex-Netweter, wat @janne_man hierboven verteld is correct. Ik geef je graag nog wat extra informatie.
Een CI+ module wordt bij Telenet niet op dezelfde "lijn" geregistreerd als je digicorder/digibox, omdat de CI+ module geen interactiviteit heeft en je digibox/digicorder wel. Het registreren op een aparte "lijn" in het systeem, is ook de reden dat je de entertainment pakketten van je digibox/digicorder niet kan gebruiken op je CI+ module.
Het is normaal wel niet nodig om de CI+ module op een apart account te plaatsen. Dit kan perfect op hetzelfde account (aanrekening) als de rest van je producten bij Telenet. En met account bedoel ik niet de "lijn" van hierboven. Aparte accounts worden meestal aangemaakt omdat de klant zelf een aparte aanrekening wenst voor een bepaald product of voor bijvoorbeeld een aansluiting op een tweede adres.
Om de accounts na te kijken/aan te passen, kan je best contact opnemen met de administratieve dienst van Telenet.
Suzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.