24755
netweters
|
152387
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik heb bij mijn ouders in hun tv (Philips tv 5 jaar oud) een ci+ kaartje gestoken en al de zenders netjes gerangschikt.
Ben hier wel een uurtje zoet mee geweest.
Echter na enkele dagen krijgen zij de melding gecodeerd programma en zijn al de zenders terug verdwenen en staan deze terug zoals vroeger.
Ik heb dan alles opnieuw geinstalleerd en gesorteerd en weer na enkele dagen hetzelfde liedje.
Wat kan hier de oorzaak van zijn ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kan ik nog wel eens proberen maar voorlopig is alles nog perfect in orde.
Nog steeds alles perfect in orde, dus die updates voorkomen heeft het probleem opgelost.
@Benny3@ schreef:Nog steeds alles perfect in orde, dus die updates voorkomen heeft het probleem opgelost.
Dus toch een update van de firmware zoals ik voorstelde?
Update ja, maar denk vooral het uitzetten van het nakijken op updates zoals hier beschreven de oorzaak was.
Alles werkt nog steeds perfect dus.
Daar ik jaren de zelfde CAM en soort kaartjes heb gebruikt bij satteliet installaties , ken ik er toch iets van, mijn schoonmoeder haar tv kreeg regelmatig blokjes en viel al eens totaal uit bij de minste aanraking werkte het weer . Door een speelkaart op zijn langs in 3 te knippen en 2 deeltjes tussen de kaart en de cam te schuiven aan de achterkant was het probleem kompleet weg en kan zelfs de kaart zonder probleem aan raken , in het verleden hadden wij ook dilwijls problemen tussen de contacten cam en kaart het beste zou zijn dat er telenet cam komt zonder kaart , maar ja rechten en zo ....