24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
We zien dagelijks naar de Ronde op groot scherm met een beamer en een oudere (grijze digibox)
in zorgbedrijf. Echter gisteren heeft de voeding het opgegeven.
Kan iemand mij helpen aan een 12V / 2 of 4 Amp. voeding. Ik heb nu voorlopig mijn labvoeding uitgeleend maar dat kan niet zo blijven.
Het is een oude gekochte digibox en ruilen of garantie is niet meer mogelijk. Een nieuwe huren is ook geen optie, tegen dat die administratie in orde is is de koers al lang gedaan.
Kan iemand mij/ons helpen?
Alvast bedankt.
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Normaal is er nog garantie op de stroomkabel én de afstandsbediening.
@Area57_1 schreef:Normaal is er nog garantie op de stroomkabel én de afstandsbediening.
Ik heb de indruk dat de garantie reeds verlopen is...
Vraag het gewoon eens in een Center. Het enige verschil tussen een voeding van een Digibord en digicorder van het oudere type is de amperage. Dus een voeding van een digicorder gaat op een Digibox. Omgekeerd kan ook gaan maar ze zal zolang niet mee gaan. Centers hebben die op stock. Als ze hun stock goed bijhouden ten minste. En gratis ook?!
@sb IDD al lang geen garantie meer (6jaar geleden gekocht)
Kopen is in 't zorgcenter een probleem van lange duur, aanvragen en goedkeuren etc.
Maar oh wonder. Ons telenet center had nog eentje liggen en heb die gewoon gekregen!
Opgelost dus.