41887
netweters
|
18397
gesprekken
|
19882
vragen
|
De laatste weken valt het mij heel hard op dat mijn digicorder bijna dagelijks 1 of 2 keer vasthangt of super traag reageert. Op de home knop duwen doet niets, zappen reageert niet, geluid aanpassen doet ook niks tot hij helemaal vasthangt. Enige oplossing is om de stekker uit het stopcontact te halen en hem opnieuw te laten opstarten maar dat werkt dan soms maar voor enkele minuten.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelf kan ik het niet of testen aangezien ik de tv box heb. Maar als je dit probleem aan de hand hebt dan ga je niet heel veel kunnen doen dan de stekker elke dag eruit te trekken. Je zou nog eens een algehele reset kunnen proberen eventueel met behoud van opnames of dat je ook je opnames wist. Maar ik vrees er voor dat het niet al te veel gaat helpen en dat je uiteindelijk weer tegen hetzelfde probleem aanloopt.
Beste wat je hier mee doet is deze terug brengen naar een Telenet center bij je in de buurt en dan een nieuwe mee nemen. Let wel op ....je opnames ben je kwijt die kan je niet mee overdragen naar een andere digicorder.
Heb dit probleem ook, vooral indien opname bezig is en zeker bij gelijktijdige opname 2 programma's is de digicorder blijkbaar snel overbelast. Resetten naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames geeft wel een veel langer durend resultaat dan alleen maar de stroom uitschakelen.
Ik ben het hier eens aan het testen met een reset, hopelijk levert het iets op 🙂
3 dagen na de reset hangt alles terug helemaal vast... ik ga hem ineens omruilen voor een tv-box denk ik 🙂
@Steven1234 schreef:3 dagen na de reset hangt alles terug helemaal vast... ik ga hem ineens omruilen voor een tv-box denk ik 🙂
Groot gelijk! Neem je tijd om te TV-box te leren kennen en laat ons je bevindingen horen.
laat de voordelen van de 2 weten en de nadelen ook om te weten hoe het staat
Gisterenavond mijn tv box in huis gehaald en ik moet zeggen, de eerste indrukken zijn super positief! Aansluiten, opstarten en instellen ging als een fluitje van een cent! Zowel de tv als mijn 12-jaar oude pioneer receiver kunnen koppelen aan de afstandsbediening.
Wat me direct opvalt is dat de interface veel sneller reageert dan de interface op de digicorder. Opvragen van de tv-gids, menu's doorlopen, zappen tussen zenders gaat veel sneller!
Of de beeldkwaliteit ook beter is kan ik moeilijk zeggen, ze is zeker niet slechter 😉
Dus tot hiertoe een tevreden gebruiker... na 1 avond 🙂
Dat is dan toch al zeer positief !!