Beantwoorden
Steven1234
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

De laatste weken valt het mij heel hard op dat mijn digicorder bijna dagelijks 1 of 2 keer vasthangt of super traag reageert. Op de home knop duwen doet niets, zappen reageert niet, geluid aanpassen doet ook niks tot hij helemaal vasthangt. Enige oplossing is om de stekker uit het stopcontact te halen en hem opnieuw te laten opstarten maar dat werkt dan soms maar voor enkele minuten.

Zijn er nog mensen met dit probleem?

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

@Steven1234  

Zelf kan ik het niet of testen aangezien ik de tv box heb. Maar als je dit probleem aan de hand hebt dan ga je niet heel veel kunnen doen dan de stekker elke dag eruit te trekken. Je zou nog eens een algehele reset kunnen proberen eventueel met behoud van opnames of dat je ook je opnames wist. Maar ik vrees er voor dat het niet al te veel gaat helpen en dat je uiteindelijk weer tegen hetzelfde probleem aanloopt. 

Beste wat je hier mee doet is deze terug brengen naar een Telenet center bij je in de buurt en dan een nieuwe mee nemen. Let wel op ....je opnames ben je kwijt die kan je niet mee overdragen naar een andere digicorder. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

Heb dit probleem ook, vooral indien opname bezig is en zeker bij gelijktijdige opname 2 programma's is de digicorder blijkbaar snel overbelast.  Resetten naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames geeft wel een veel langer durend resultaat dan alleen maar de stroom uitschakelen. 

 
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

@CDTI inderdaad dit helpt soms, maar niet altijd 😀 Het kan zijn dat je harde schijf defect is. Misschien beter een TV box aanschaffen. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven1234
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

Ik ben het hier eens aan het testen met een reset, hopelijk levert het iets op 🙂

0 Likes
Steven1234
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

3 dagen na de reset hangt alles terug helemaal vast... ik ga hem ineens omruilen voor een tv-box denk ik 🙂

Ex-Netweter
 

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast


@Steven1234  schreef:

3 dagen na de reset hangt alles terug helemaal vast... ik ga hem ineens omruilen voor een tv-box denk ik 🙂


Groot gelijk! Neem je tijd om te TV-box te leren kennen en laat ons je bevindingen horen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

laat de voordelen van de 2 weten en de nadelen ook om te weten hoe het staat

0 Likes
Steven1234
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

Gisterenavond mijn tv box in huis gehaald en ik moet zeggen, de eerste indrukken zijn super positief! Aansluiten, opstarten en instellen ging als een fluitje van een cent! Zowel de tv als mijn 12-jaar oude pioneer receiver kunnen koppelen aan de afstandsbediening.

Wat me direct opvalt is dat de interface veel sneller reageert dan de interface op de digicorder. Opvragen van de tv-gids, menu's doorlopen, zappen tussen zenders gaat veel sneller!

 

Of de beeldkwaliteit ook beter is kan ik moeilijk zeggen, ze is zeker niet slechter 😉

 

Dus tot hiertoe een tevreden gebruiker... na 1 avond 🙂

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

@Steven1234  

Dat is dan toch al zeer positief !! 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Digicorder hangt de laatste tijd heel vaak vast

@Steven1234 

Dank je wel om dat hier te delen!

0 Likes