Beantwoorden
Brandalarm
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Digicorder niet interactief

Beste,

 

ik heb sinds vandaag mijn digicorder. Ik heb een abonnement 'WHOPPA' en heb alles correct geïnstalleerd. Doch wanneer ik TV theek wil openen, krijg ik de melding dat de digicorder niet interactief is. 

 

Ik heb de digicorder via een internetkabel aan de vaste internetaansluiting gekoppeld. Dit werkt echter niet. Vermoedelijk geen powerline/Vaste internetlijn, wat ook logisch is wanneer je WiFI van Telenet gebruikt..

 

Nu is mijn vraag, dien ik de digicorder dmv de internetkabel 5 meter verder aan te koppelen alwaar mijn router is geplaatst?? 

 

Ik geloof dat er een makkelijke oplossing voorhanden is, of ik mag het toch hopen. Hoe doen alle anderen het ? :')

 

Is er mogelijkheid de digicorder interactief te maken dmv Wifi? We zijn toch al 2019 ondertussen

 

Alvast bedankt!!!

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder niet interactief

Als er een werkende UTP verbinding is tussen uw modem en de digicorder en deze toch niet actief wordt, bellen naar Telenet.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder niet interactief

Als wi-fi het teken van 2019 is, dan is de digicorder nog niet aangekomen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder niet interactief

Een set powerlines, die je gratis huurt van Telenet, biedt u de oplossing.

De digicorders en digiboxen zijn niet van 2019. Ze zijn al verschillende jaren oud.

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Digicorder niet interactief

De huidige Digiboxen en Digicorders kunnen enkel interactief zijn met UTP-kabel of Powerlines. De nieuwe TV Box, die momenteel wordt getest, kan eventueel via wifi werken maar wordt niet aangeraden aangezien deze voor veel meer functies gebruik maakt van internet en via wifi er meer verlies is van snelheid.

Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Digicorder niet interactief

Misschien heb je de interactieve diensten voor Digitale TV nog niet online geactiveerd.

Dit heeft geen invloed op het live beeld van de zenders.

 

Surf eens naar de volgende website en volg de stappen:

http://www.telenet.be/selfstarter

 

Het is mogelijk dat je een half uur na het doorlopen van de stappen je decoder 15 seconden uit de stroom moet nemen.

 

Bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-activeer-ik-de-nieuwe-diensten-met-self-starter/

0 Likes