Beantwoorden
Shakespeare
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Warming up? Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Digicorder plots niet meer interactief

Een van mijn drie digicorders (locatie "bureau") is plots niet meer interactief. Ik heb de netwerkkabel al vervangen zonder resultaat. Ik heb de toestellen ook al van plaats verwisseld en dan werkt alle toestellen op twee locaties( woonkamer en slaapkamer), met uitzondering van één locatie (i.c. bureau).

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder plots niet meer interactief

@Shakespeare 

Hoe is je digicorder verbonden in de bureau is dat aan een powerline of een AP of toch rechtstreeks met de HGW ? 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Digicorder plots niet meer interactief

Het verplaatsen van de apparaten is een goede trouble-shooting stap, en bevestigt dat het probleem niet digibox, maar lokatie gebonden. Hebben alle 3 de digiboxen een eigen utp kabel verbinding naar het modem, of zit er nog andere apparatuur tussen?

Wellicht ligt het aan de modem port. Probeer die eens te wisselen, en kijk of het probleem zich dan verplaatst.

Probeer ook eens het modem te herstarten.

 

Hoe verloopt de kabel verbinding van de digibox in je bureau tot het modem? Zitten hier nog koppelingen (wandcontactdozen enz.) tussen?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Shakespeare
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Warming up? Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Digicorder plots niet meer interactief

De verbinding verloopt rechtstreeks via de modem. We zullen die connectie nog eens checken.

0 Likes