Beantwoorden
Guy1717
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Voorbeeld : De slimste mens

Er staan 8 geplande opnames wat normaal is, de dag nadien komt er dan spontaan de herhaling van de avond ervoor bij. Ik kan die herhaling bijvoorbeeld de maandagavond niet wissen want het staat het nog niet, die komt ergens in de loop van de dinsdag erbij. enz. voor de volgende dagen.

 

En de laatste tijd komt het nu ook voor met Blokken die ik om 18u30 opneem, er staan nu een zestal geplande opnames van de herhalingen 'smiddags.

Zelfde met "3 op reis" ik heb seizoen 9 geprogrammeerd die wekelijks op zondag is en nu staan daar en 15 tal uit te voeren opnames dagelijks van vorige seizoenen, "op France 2 een spelprogramma 'smiddags die nu ook herhalingen zelf programmeertom  'snachts op te nemen.

 

Ik word knettergek van die opnames (herhalingen) te wissen en in het oog te houden, want iedere week moet ik dat opnieuw doen.

Heb al alles geprobeerd  Dicorder herstart, heringesteld, die programma's opnieuw geprogrammeerd, niets helpt.

Die dagelijkse/wekelijkse programmeer functie van de digicorder is een chaos.

 

Guy

 

 

0 Likes
5 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7398
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Heeft er nog iemand ervaring met de herhalingen op de digicorder?

Deel je tips anders zeker met @Guy1717.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Guy1717
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Blijkbaar ben ik de enige in Vlaanderen  Gefrustreerde smiley


@Suzy schreef:

Heeft er nog iemand ervaring met de herhalingen op de digicorder?

Deel je tips anders zeker met @Guy1717.


Spoiler
 
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5202
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Ik heb knal hetzelfde voor, maar enkel met "De Slimste Mens". De digicorder beslist zelfstandig om ook alle herhalingen op te nemen, alhoewel dit niet zo ingesteld is.

De opnames van andere series werken wel goed, maar misschien zijn daar ook geen herhalingen van (van de series die ik opneem wel te verstaan).


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5202
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Zou het misschien kunnen dat in de TV gids de herhalingen niet meer als dusdanig herkenbaar zijn voor de digicorder? Ergens een tag kwijtgespeeld of zoiets ...

Dat zie ik als enige logische verklaring waarom de herhalingen opgenomen worden zonder dat dit alzo gewenst is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Marco
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Digicorder programmeert zelf herhalingen

Ik heb dat probleem ook! En met allerlei programma's. Echter soms wordt de herhaling 's anderendaags niet opgenomen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met het feit of je de opgenomen aflevering toevallig rechtstreeks hebt kunnen zien en al gewist hebt. Of niet? Ik word er ook horendol van.

0 Likes