24.868
netweters
|
153.331
antwoorden
|
20.800
vragen
|
Ik heb vandaag mijn digitale tv stopgezet,
nu heb ik email gekregen om digicorder terug te sturen of binnen te brengen, als restwaarde staat er 0 euro.
dien ik die dan alsnog terug te sturen of kan ik die evengoed naar recyclage park brengen?
alvast bedankt.
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: digicorder restwaarde 0
ok bedankt, maar stel dat ik die in plaatselijk recyclage park binnendoe, is het niet zo dat dat problemen zou geven met telenet? aangezien waarde 0 euro is?
Zoals je zegt je moet niets mee doen de rest waarde is bij de meeste 0 euro
Als je nog zakken wil zien moet je gewoon de stroomstekker en de Hdmi laten stekken de rest trek je uit
Voor het kijken gewoon op pijltje duwen om de boodschap te verwijderen
Anders container park bij ons lagen er nog veel in de bak ook grijze toestellen en modems zag ik ook liggen
Bij mij was zelfde 0 euro niets mee gedaan
Dat doen de meeste geen tijd in stekken of aanschuiven in een winkel
En zien dat ze zelf in doos gooien alle bakken op elkaar vol krassen dan (vrienden zagen dat gebeuren )
Dan kan je raden dat ze er niets mee gaan doen
Of naar containerpark dat heb ik gezien zelf de witte kubus modem laag in de houte bak
Het grootste probleem is dat alles zo snel veranderd
@Etienne1 schreef:dien ik die dan alsnog terug te sturen of kan ik die evengoed naar recyclage park brengen?
Te koop aanbieden? je kan er nog iets voor krijgen ...
Sedert Telenet vorig jaar besloot om geen digicorders meer te verkopen (alleen huur), zijn er altijd gebruikers op zoek naar een 2de handse digicorder als kooptoestel.
Wat kan iemand anders met je opnames doen
Om duidelijk te verstaan dit zijn oude huur toestellen
Je bent hier niets mee