Beantwoorden
MarioReynaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Digicorder upgrade

Onze digicorder is al 6 uur aan het upgraden en herbegint steeds. Heb al eens de stroom onderbroken voor 15 sec maar de upgrades blijven maar komen. 

Terugbrengen naar fabrieksinstellingen lukt niet , back en Ok tegelijk indrukken levert niets op.

Zal wel inwisselen worden zeker ?

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5303
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digicorder upgrade

hebben we het hier over de oude digicorder en niet de nieuwe TV Box???

anders staat dit hier verkeerd 😉 

wie dat kan antwoorden zal anders ook verkeerd denken om te helpen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder upgrade

Ik vermoed dat @MarioReynaert een digicorder heeft, gezien hij spreekt over de back + OK toets. Deze vind je namelijk niet terug op de front van een nieuwe TV-box, enkel bij een digicorder of digibox. Hij probeerde waarschijnlijk terug naar de fabrieksinstellingen te gaan d.m.v. de toetsencombinatie. 

 

@MarioReynaert je moet eens proberen direct na het inpluggen van de stroom om dezelfde toetsencombinatie te proberen. Als de decoder dan nog steeds niet reageert, vrees ik inderdaad dat je de digicorder best gaan omruilen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

MarioReynaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Digicorder upgrade

Idd Suzy, het gaat hier over een digicorder. Net thuisgekomen en eens geprobeerd na het inpluggen van de stroom de back en ok toets in te drukken maar geen reactie. Morgen eens naar de telenet winkel en een ander toestel proberen.

Bedankt alvast.

 

Mario