24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vandaag zat ik mijn digicorder aan en kregen we wel geluid, maar geen beeld. Bij het zappen toont hij 1 seconde beeld maar daarna terug zwart. Het menu is zichtbaar. Ook bij het bekijken van opnames zwart beeld, wel geluid.
Ik heb een reset uitgevoerd en dan krijg ik enkele seconden beeld, maar springt terug op zwart...
Zowel het groene, rode als oranje lampje branden op de digicorder zelf.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Seconde beeld en dan zwart/ wel geluid en menu zichtbaa
Hdmi hersteken of vervangen verandert niets aan de zaak. Liikt mij ook raar dat je dan "flarden" beeld wel ziet... er is wel een zwart beeld met geluid (anders dan het zwarte beeld als je geen verbinding hebt)
@KevinK1 kan zijn dat de instellingen op Scart aansluitingen is gezet door een update ofzo,
toevallig geen Scart kabel ook op aangesloten.
er was een instelling via de knoppen aan de voorkant dat je de beeldinstellingen kon aanpassen, maar kan ook aan de HDMI poort van de tv liggen.
probeer eens eerst met een andere HDMI poort op de tv.
Er is geen scart aangesloten. Enkel HDMI. Op de 2de tv (kamer) kunnen we met de gelinkte digibox de opnames nog wel zien.
Het probleem lijkt mij een automatische update van Telenet. Kun je terug naar een voroge versie?
Bij mij juist 10 jaar het toestel ook zelfde voor de dag daarna her starten het toestel elke keer opnieuw na 3 dagen moeten ruilen tegen tv box ip
De menu kom ik ook nog in via de telefoon en chromecast tv zo heb ik nog een deel kunnen zien en programmeren ging ook nog door via terug kijk tv