24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Merk nu pas dat ik geen toegang meer heb tot geavanceerde instelling (router)
Als foutmelding krijg ik , je heb niet de juiste rechten (of toch zoiets). ben nochtans aangemeld als hoofdgebruiker ???
Alvast bedankt voor de moeite 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb ook dit probleem, het lijkt alsof dit bij iedereen het geval is.
af en toe heb ik dit ook op s'nachts of waneer ik paar keer na elkaar aanpassingen heb gedaan aan de modem,
en heb dat ook met sub emailadressen, moet met het hoofd account inloggen want anders krijg ik dat soms.
op dit moment kan ik ook niet in de modem instellingen maar dat is omdat ik ergens anders ingelogd ben op het telenet netwerk 😛
Correct, Heb dit voor op een niet Telenet Netwerk.
Maar thuis op een Telenet Netwerk blijft het probleem zich voordoen.
Voorlopig nog geen oplossing.
Zal het een paar dagen laten rusten. Misschien dat het vanzelf overgaat 🙂
Groetjes
al op een andere pc geprobeerd indien je dit hebt en op je eigen bedrade aansluiting,
heb gemerkt bij m'n pa bv als ik zijn paswoord moest aanpassen van de digicorder dat ik ook via bedrade kabel moest aangesloten zijn op de pc omdat ik anders niks kon aanpassen,
vond dat raar want bij mij thuis werkt dat wel op wifi van mijzelf de aanpassingen via die pagina van mijntelenet.
moet toch zijn dat er nog bugs in zitten in die mijn telenet.
of modem gerelateerd.
Getest op 2 toestellen. 2 verschillende OS, windows 10 en OSX 10.13. idem 2 verschillende browsers. Chrome en Safari.
Idem Kabel en WIFI. Alles blijft het zelfde. Het lukt me niet.
Zelfde hier. Dan maar een Google en ...
Hierop lukt het me:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/geavanceerde-instellingen-van-telenet-wireless-modem/
Top, Het werkt nu.
Zou eerder denken een Cash probleem. maar op 3 machines. Is toch te veel.
Moet toch een bug of probleem zijn in site van Telenet zelf.