Beantwoorden
Roger79
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

Hallo,

Ik had nog een oude digicorder. Die werkte in principe nog redelijk, alhoewel synchronisatie van geluid en beeld soms wat verstoord leken. maar ik heb dus een nieuwe tv-box besteld, die is geactiveerd en werkt perfect. Ik heb iets van een 45 dagen om de digicorder terug te sturen zeker, dus ik dacht dat ik misschien nog wel een weekje wat opnames op de oude digicorder kan bekijken en hem dan pas terug te sturen. Ik heb hem dus met een aparte hdmi op de tv aangesloten, de opnames zijn ook bereikbaar en ik kan ze starten. Maar er komt geen geluid meer door. Ik heb al allerlei instellingen bekeken, zowel van het toestel als de tv zelf. Maar het lijkt erop dat het beeld nog wel doorgestuurd wordt, maar het geluid dus niet. Is daar nog iets aan te doen, of ben ik dat kwijt na activatie van mijn tv box?

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Geluid opnames digicorder bij activatie tv-box

6 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

De Hdmi kabel zal niet goed zijn trek eens uit en steek terug of wissel van poort

Roger79
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

Dat heb ik al geprobeerd 🙂

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1332
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

Het is in ieder geval niet zo dat ze het geluid deactiveren.

Dus er moet ergens iets fout zijn. Defecte kabel, probleem met de HDMI-poort van de TV, of een defect aan je Digicorder zijn enkele mogelijke opties.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

Verander de Hdmi kabel door een nieuwe

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5378
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

@Roger79  Of trek eens de HDMI kabel uit de tv van de tv box als je via de digicorder wilt kijken, kan zijn dat de ene de andere stoort op HDMI signaal in de tv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Roger79
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen geluid op opnames decoder na switch TV-box

Ik vrees dat ik alle opties/kabels/combinaties (met tv box ook aan of net helemaal af en uitgetrokken)/instellingen allemaal geprobeerd heb. Maar het lukt niet. De digicorder geeft nog beeld maar geen geluid meer. Tv box op dezelfde poort met net dezelfde hdmi wel.

Dus ik steek die digicorder in de doos en morgen stuur ik hem terug naar telenet. Versleten zeker.

Raf