Beantwoorden
Sylvia1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geplande opnames verdwenen

Vandaag merkte ik tot mijn ontsteltenis dat al mijn geplande opnames verdwenen zijn, niets is dus opgenomen. Zeer frustrerend ookal omdat dit niet de eerste keer was. Wat is de reden hiervan? Neen was de hele dag thuis, en heb geen kinderen of kabouters die heimelijk een reset gedaan hebben.

ik overweeg om van provider te veranderen!!

0 Likes
4 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Geplande opnames verdwenen


@Sylvia1 schreef:

Ik overweeg om van provider te veranderen!!


Ga dan niet naar Proximus want daar gebeurt dat ook dat geplande opnames verdwijnen, je moet maar eens in de Proximus forum rondneuzen.

0 Likes
willemsens2007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Geplande opnames verdwenen

IK heb het deze week ook tweemaal voorgehad dat AL mijn geplande opnames  van verschillende reeksen verdwenen waren (zwarte digicorder AD2100).

Wat is de oorzaak hiervan, en hoe dit op te lossen?

Mvg

Robert Willemsens 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geplande opnames verdwenen

Ik ben geen expert wat digicorders betreft, maar misschien is het tijd om je huidige model in te ruilen voor een ander?

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
willemsens2007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Geplande opnames verdwenen

Hierbij wat meer uitleg. Gisteren waren al mijn geplande serie opnames verdwenen en slechts opgenomen t.e.m. 15/08/2017 (niet meer gekeken wegens vakantie). Gisteren (18/08) alles opnieuw gepland t.e.m. 31/08 (is dus twee weken verder). Vandaag stel ik vast dat niets meer gepland staat vanaf 01/09. Plant dus niet meer automatisch verder na twee weken, waardoor er na verloop van twee weken niets meer gepland staat.

Vermoedelijk doet dit fenomeen zich waarschijnlijk voor sedert de update invoering van het nieuw tv-menu.

Graag een oplossing a.u.b.

 

0 Likes