Beantwoorden
Witte2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HD copy protection melding

Goedendag 

Sinds gisteren kreeg ik een zwart scherm maar kreeg wel geluid .

Op aanrading van telenet ging ik mijn digiecorder omruilen .

Toen ik alles had aangesloten kreeg ik die foutmelding. Nu had ik voor de 2de maal mijn decorder omruilen maar het probleem bleef voortgaan .nu deze tv is maar een jaar oud dus daar kon het probleem niet zijn dan heb ik een oudere tv er op aangesloten en daar werkt het wel op dit kan toch niet kk ben nu wel benieuwd wat telenet hier ga aan doen want we gaan nu toch niet allemaal een nieuwe tv kopen 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

HD copy protection melding

@Witte2

 

Je reageert op een bericht dat maar liefst méér dan 3 jaar oud is. Je maakt best even zelf een nieuw onderwerp aan. Op die manier word je allicht sneller geholpen. (Misschien ook handig als je daar even vermeldt om welke televisie het gaat en of je al geprobeerd hebt om de meest recente software op die nieuwe tv te installeren).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

HD copy protection melding

@sb, goed advies! 

 

@Witte2, ik heb jouw post al apart gezet en er een nieuwe thread mee gestart. Geef zeker nog wat meer info over je tv-toestel zelf. Hoe meer info je geeft, hoe makkelijker het meestal is voor anderen om je te helpen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

HD copy protection melding

  • Zorg dat de TV en de HD-Digicorder aanstaan én dat de foutmelding op beeld staat.
  • Trek de HDMI-kabel uit de TV of uit de HD-Digicorder (kies wat voor jou het gemakkelijkste is).
  • Steek de HDMI-kabel onmiddelijk weer in.

Niet gelukt? Probeer eens een andere HDMI-aansluitng van jouw TV (HDMI 1-3, side) of een andere HDMI-kabel.

 

Witte2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HD copy protection melding

Ok bedankt voor de goede raad .het lag inderdaat aan de kabel