Beantwoorden
GAK2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

Beste,

 

Mijn HDMI kabel is defect maar is ingebouwd in de muur dus kan ik helaas niet op een goede manier vervangen. Is het mogelijk dat ik de kabel vervangen door een Marmitek MegaView 91 HDMI Extender en hiermee draadloos de HDMI kabel vervang of zijn er betere/goedkopere oplossingen? De digicorder staat ongeveer 2 meter van mijn TV zonder obstakel tussen

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Draadloos HDMI

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

Als ik eventjes google lijkt mij dit geen oplossing. De zender en ontvanger moet je via UTP met elkaar verbinden. Ik zie de meerwaarde niet. Je moet van de ontvanger nog altijd met HDMI naar je TV. Ik denk dat je eerder zoiets https://nl.marmitek.com/collections/draadloos-presentatiesysteem/products/stream-s1-pro-the-wireless... nodig hebt als je echt draadloos wil gaan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

Er zullen nog wel merken bestaan. Leuk de link naar het filmpje maar we wisten al wat er bedoeld wordt. Een link naar gelijkaardig toestanden met prijs daar zal topic starter meer aan hebben denk ik. Het voordeel van Marmitek is dat, alhoewel het misschien ook van Chinese makelij is, hun nek uitsteken om een goed product aan te bieden, wat je van Chinese merken uit het verre China geleverd niet altijd kunt zeggen. Marmitek koop je hier met Europese garantie, en een adres waar je met klachten terecht kunt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

Kan je geen staaldraad aan uw hdmi kabel vastbinden en hem erdoor trekken? 

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

HDMI-kabel vervangen door Marmitek MegaView 91 HDMI Ext

@GAK2 ik zou als ik jou was de oude hdmi die ingebouwd is doortrekken, maar er eerst een nieuwe hdmi aanhangen. 

Bescherm deze goed met isolatietape en trek die er gewoon mee door. Je gaat er nadien spijt van krijgen dat je dat niet gedaan hebt. 

Met wireless hdmi heb je ook niet de voordelen van hdmi, bijvoorbeeld CEC of goede kwaliteit zonder storingen 😉


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.