Beantwoorden
Clessens
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe distributiekastje van Telenet laten verplaatsen?

Het distributiekastje dat op de scheidingsgrens tussen mijn woning en die van de buur ligt, is niet op de openbare grond geplaatst. Ik zou mijn voortuin willen aanleggen, maar het kastje staat deels op mijn grond en deels op die van mijn buur. Wie is verantwoordelijk voor de plaatsing van het kastje en waar moet het geplaatst worden?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Plaatsing distributie kastje

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe distributiekastje van Telenet laten verplaatsen?

@Clessens 

Eigenlijk is Telenet verantwoordelijk voor dit kastje maar jullie als grond eigenaren ook. Moest dat kastje in de weg staan wegens een aanleg of heraanleg van de tuin kan je dit kastje laten verplaatsen. Hiervoor die je Telenet zelf te contacteren want die moeten dit zelf komen verplaatsen dit is niet aan de klant om te verplaatsen. Telenet dient namelijk vergunningen te vragen en dergelijk voor deze verplaatsing en het kan ook niet zomaar overal geplaatst worden. Het kan dus goed zijn dat die mogelijkheid er niet eens is om deze te verplaatsen. Want je moet er rekening mee houden dat iedereen die er op aangesloten zit ook aangesloten blijft en je kan niet zomaar iedere kabel ervan gaan vervangen of de mensen verplichten hun kabel te vervangen / verlengen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.