Beantwoorden
josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Hoe kijk ik via de Telenet TV-app met Nubex oortjes?

Ik heb sinds kort Nubex oortjes en die werken perfect met apps als vrt max, vtm go, goplay, ... maar niet met de telenet app. Nubex zijn goedkope oortjes maar ze werken, dus ligt het aan de telenet app of doe ik iets niet juist?

 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Via oortjes tv beluisteren

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kijk ik via de Telenet TV-app met Nubex oortjes?

@josjdw 

Lijkt me niet dat het verschil maakt dat je dure oortjes hebt of dat je goedkopere oortjes hebt. En ben je ook zeker dat je de Telenet tv app gebruikt want in je zin spreek je over de Telenet app en dat is om je gebruik en dergelijke na te kijken. 

Wat voor toestel gebruik je om naar die apps te kijken , dus met wat voor toestel zijn die oortjes verbonden ? een gsm of een tablet of iets anders ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1689
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe kijk ik via de Telenet TV-app met Nubex oortjes?

@josjdwAls je je oortjes via Bluetooth aan je tv koppelt en de audio-uitgang op die oortjes is ingesteld, zal alle audio via de oortjes worden afgespeeld.

Het maakt dus niet uit welke app je gebruikt.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Hoe kijk ik via de Telenet TV-app met Nubex oortjes?

Dank voor de feedback. Ik gebruik wel degelijk de telenet tv app. Hierop kan ik al mijn tv zenders bekijken op mijn Samsung smartphone A52s en op mijn recente Samsung Tablet A9+ - maar de klank komt niet door de oortjes maar enkel via de smartphone/tablet. Zoals gezegd kan ik de VRT, VTM, ... zenders bekijken via hun eigen app (en horen via de oortjes) maar dat werkt dus niet via de telenet tv app.

Ik heb ook nog een 2de reactie gekregen die me zei om mijn tv (ook een Samsung) in te stellen om met bluetooth te kunnen werken. Heb dat geprobeerd maar mijn tv is al een relatief oud beestje, wel een smart tv maar - denk ik - niet met bluetooth (mijn model is UE50KU6000W).

josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Hoe kijk ik via de Telenet TV-app met Nubex oortjes?

Ik zal eens bij de Telenet helpdesk informeren of men mij daar kan helpen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt  .-)