Beantwoorden
Jef76
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Interactieve tv werkt niet

Advies gevraagd 😊 we hebben al jaren play more en kijken al jaren op dezelfde manier. Modem hangt in de kelder. Netwerkkabel gaat naar d-link switch toestel en vandaar netwerkkabel naar digicorder. Plots werkt het niet meer. Wifi werkt wel enkel interactieve tv laat het afweten. Ok, we dachten de kabel. Vervangen door utp 6 kabel. Zelfde probleem. Modem herstarten hielp, maar volgende ochtend zelfde probleem. We hebben niets aan de opstelling veranderd. Kabel rechtstreeks werkt ook niet dus snap ik er niks van. Gisteren nieuwe kabel gaan halen en zelfde issue. Een utp6 kabel is toch een utp6 kabel of mis ik iets? Ben een leek dus als iemand weet wat hier fout gaat, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!

0 Likes
3 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Interactieve tv werkt niet

Kan verschillende oorzaken / defecten zijn, maar ik gok op de switch. Kan ook de externe voeding zijn van die switch.

Haal een nieuwe gigabit switch (kost tegenwoordig minder dan jouw nieuwe netwerkkabel, denk ik), en probeer nog eens? Misschien kan je er zelfs eentje gratis krijgen bij Telenet.

Of sluit de kabel eens rechtstreeks aan op de HGW (zonder de switch) ...

Welke modem heb je? Kelder is ook niet ideaal voor een WiFi modem?

Bij Telenet kan je (gratis) een access point krijgen om je WiFi te verbeteren. Deze is ook een gigabit switch (5 poorten).

 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Interactieve tv werkt niet

Wat hangt er nog op die switch? en werken die toestellen.

Branden er lampjes op die switch?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Interactieve tv werkt niet


@flip1953  schreef:

Kan verschillende oorzaken / defecten zijn, maar ik gok op de switch. Kan ook de externe voeding zijn van die switch.

Haal een nieuwe gigabit switch (kost tegenwoordig minder dan jouw nieuwe netwerkkabel, denk ik), en probeer nog eens? Misschien kan je er zelfs eentje gratis krijgen bij Telenet.

Of sluit de kabel eens rechtstreeks aan op de HGW (zonder de switch) ...

Welke modem heb je? Kelder is ook niet ideaal voor een WiFi modem?

Bij Telenet kan je (gratis) een access point krijgen om je WiFi te verbeteren. Deze is ook een gigabit switch (5 poorten).

 


@flip1953 

Als dit aan de switch zou liggen dan zou een rechtstreekse kabel aan de digicorder wel interactiviteit brengen want staat duidelijk dat dit geprobeerd is met een rechtstreekse kabel. 

@Jef76 check eens via de klantendienst of interactiviteit nog actief is op de digicorder als dat zo is kan je verder zoeken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes