Beantwoorden
MWA
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

kan de oude digibox gebruikt worden voor een 2 de TV met het compact signaal als de eerste TV gebruikt maakt van een TV Box ?

 

Technisch zou er geen probleem mogen zijn denk ik dan ..... 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: analoge uitschakeling <> gebruik digibox

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

@MWA  

De combinatie Tv Box en digicorder / digibox werkt niet. Dit omdat het twee aparte platformen zijn. je kan wel een Digibox met een digicorder neer zetten of twee tv boxen. Maar die combinatie die je wil maken digibox en tv box werken niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

@MWA  In theorie wel. Maar dan zal je moeten vragen om die box op een 2e DTV lijn te zetten. Je zal dan wel niet naar de opnames van je TVbox kunnen kijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

@MWA 

Probeer het. Steek enkel de antenne kabel in de digibox De netwerkabel heb je hiervoor helemaal niet nodig. Als het werkt zal je niet het compact signaal hebben, wel het volledige basispakket digitale tv. Als het niet werkt volg dan het advies van @igvfer. Als de digicorder reeds lange tijd volledig uitstaat (stekker uit stopcontact) of lange tijd niet meer verbonden was met de antennekabel, kan het volstaan om een weekje te wachten met de digibox in stand-by mode (zogezegd uit) en antennekabel ingestoken.  De digibox zal in elk gaval maar een beperkte programmagids hebben van de dag zelf en de volgende dag. Je kan blijven opnemen en programmeren en pauseren. Je kan uiteraard niets meer opvragen.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

volg igvfer maar.

Digibox is niet afstembaar op compact signaal maar het basisaanbod kan je wel ontvangen met de voorgestelde instellingen door Telenet.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

Een "oude" digicorder wordt door Telenet gedeactiveerd, en zal niet meer geactiveerd worden op een lijn waar reeds een TV Box op staat.

Volgens mij zal je dus het basisaanbod niet meer kunnen zien op zo'n digicorder (buiten de 3 VRT kanalen).

 

Compact Signaal zou thechnisch moeten kunnen (ik herinner mij een "how-to" hoe je een verborgen menu zou kunnen oproepen, waarbij je de instellingen voor het Compact Signaal zou kunnen ingeven).

Jammer dat Telenet dit moedwillig blokkeert, want zo'n oude Digibox zou nog perfect kunnen dienen voor het Compact Signaal (en de vrije digitale radiokanalen).

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

Technisch zou er geen probleem maar wordt geblokkeerd vroeger is er een vraag aan telenet geweest antwoord is nee geen ondersteuning

0 Likes
MWA
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

inderdaad, dat was ook mijn idee. Jammer.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

Het gaat blijkbaar over een gekochte digibox. Indien ik in dat geval zou zijn en ik zou dat willen gebruiken als decoder van het compactsignaal voor een ander tv-toestel, dan zou ik op het internet zoeken of ik nergens geen informatie vind over "hidden menu" van het toestel. Je moet je wel bewust zijn dat als je volledig gaat prutsen dat je de decoder ook niet meer zou kunnen gebruiken als die terug geregistreerd wordt.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

de gekochte digibox is oude model zoals ik versta je kan er niets meer mee doen

is voor container park

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

@luc55 

Wat begrijp jj onder oud model? De AD2100 is misschien een iets ouder model, maar valt niet onder uw definitie van oud model.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Is de digibox in combinatie met de TV-box mogelijk?

de De AD2100 terug activeren en hij is weer in orde geen extra kosten

0 Likes