42575
netweters
|
18926
gesprekken
|
20426
vragen
|
Hallo,
wij hebben aan onze tv een ontzettende warboel van ontzettend veel kabels. Ik vraag me af of deze wel allemaal nodig zijn. Geen idee waar ik een helder overzicht hiervan kan krijgen. Daarnaast is er een wit bakje, die een installateur ooit heeft meegenomen. Geen idee waarvoor het dient of wat het is. Iemand een idee?
We zullen even moeten wachten tot morgen totdat je foto's goedgekeurd zijn door een Moderator voor een concreet antwoord. Maar ik doe al een poging.
Hier zie je een overzicht van enkele van de meest voorkomende toestellen en hun functie: Toestellen en kabels bij Telenet: wat is wat? | MyTelenet
De meest voorkomende toestellen:
Kan je ook nog even delen welke producten je net afneemt bij Telenet en of je een Digibox, Digcorder, TV-box coax of TV-box IP hebt. Dan is het makkelijker om uit te klaren of bepaalde dingen al dan niet overbodig zijn.
Het trekt trouwens heel hard op een toestel dat ik thuis zelf ook heb hangen van Solis. Maak je toevallig gebruik van zonnepanelen? Dat toestel zou dan wel eens voor de verbinding tussen je omvormer en modem kunnen zorgen.
Op wit bakje staat een logo zoek eens op
Of zet een foto van grijze plakker hier
Of trek een foto van bakje en laat zoeken op google