Beantwoorden
SVBE
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan ik mijn Digicorder gebruiken op een ander adres?

Beste Netweters... 

Het is mij allemaal wat verwarrend aan het worden door de verschillende info die mij gegeven wordt door de klantendienst, misschien kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen?

Dit is de situatie:

Ik ga samenwonen met mijn vriendin op haar adres. Wij hebben momenteel beiden Telenet en dus beiden een actieve account. Ik heb een Wigo Home S en zij Internet Fiber 200 abonnement.

Het is de bedoeling dat het gezamenlijk abonnement op haar naam blijft staan omdat zij daardoor geniet van terugbetaling door het werk. Zij zal dus haar abonnement aanpassen naar een pakket met internet en televisie, waardoor zij automatisch een self start TV-box zou ontvangen.

Ik zou echter mijn digicorder (tijdelijk) mee willen nemen om de nog resterende opnames te bekijken, niet om analoog aan te sluiten, maar enkel op het netwerk.

 

Volgens de info die ik krijg van de klantendienst, zou ik eerst een verhuis aan moeten vragen en daarna moet mijn vriendin een overname doen van mijn toestel zodat deze via self start op de analoge aansluiting geïnstalleerd kan worden. Maar dat wil dan zeggen dat zij geen TV-box zal ontvangen.

 

Kan het niet gewoon simpeler? Moet ik echt die verhuis aanvragen en een overname laten doen? Wie kan er helderheid brengen?

 

Alvast bedankt

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Digicorder mee nemen naar nieuw adres

0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik mijn Digicorder gebruiken op een ander adres?

Dank u @Steven-E .

Ik dacht van het ooit anders gelezen te hebben. Ik vind het goed dat mijn schrijfsel aangevuld wordt zowel in plus als in min voor beide systemen. Zelfs als men het één en ander weet, kan het verdomd moeilijk zijn om te kiezen.

Ex-Netweter
 

Kan ik mijn Digicorder gebruiken op een ander adres?


@janne_man  schreef:

@Ex-Netweter 

 

Het gelijktijdig kunnen opnemen van meer dan twee programma's kan inderdaad een voordeel zijn voor de TV-Box.                                    Echt waar?

Ik tracht enkel alles op een rijtje te zetten zodat men een beter overwogen keuze kan maken.

 

Als je "alles" op en rijtje zet en één van de belangrijkste punten (onbeperkt aantal gelijktijdige opnames) om een TV-box te nemen "vergeet" kan men geen "beter overwogen keuze" maken.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik mijn Digicorder gebruiken op een ander adres?

Inderdaad @Ex-Netweter  dat kan een voordeel zijn. Waarom kan en niet is? Dat moet elke voor zichzelf uitmaken. Als je helemaal geen behoefte hebt om veel op te nemen dan kan je dat beschouwen als een nutteloze toeter of bel. Zit je bijvoorbeeld met een gezin waar elk gezinslid zijn programma's wil opnemen dan is dat een voordeel.

Als ik voor elke opname op een TV-Box of Digicorder die nooit bekeken wordt één cent krijg, zal ik een meer dan behoorlijk inkomen hebben (ik kan dit niet bewijzen, dus dat is een bewering).

 

Off topic: zelfs op Wikipedia kan je lezen wat vergeten betekend.

0 Likes