Beantwoorden
KrisJessie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

Beste,

Ik heb denk ik al een jaar of 8 een digirecorder, namelijk model AD2200. Nu kom ik vaak tegen als ik van zender wil veranderen de cijfers wel mee veranderen op de digirecorder zelf maar op mijn tv veranderd het niets en blijft op het zelfde scherm staan. Als ook heeft de afstandsbediening zijn beste tijd gehad. Knopjes zijn vervaagd, je kan niet meer aflezen wat er op stond. 

 

Ik heb van een vriend gehoord dat als je digirecorders huurt via telenet om de twee jaar gratis die mag vervangen. Is dit waar? Kan ik mijn oude digirecorder vervangen naar een nieuwe? 

 

Alvast bedankt. 

 

MVG,

Tags (2)
0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@KrisJessie  als jou decoder niet meer naar behoren werkt kan je altijd eens contact nemen met de klantendienst. Dan kan je daar best eens vragen of je deze kan omruilen. Normaal gezien mag het geen probleem zijn hoor want bij een defect of haperingen aan de hardware zelf kan je deze kosteloos omruilen. Je krijgt dan wel hetzelfde toestel er voor in de plaats en de opnames die erop staan ben je wel kwijt , houd daar rekening mee.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@KrisJessie  Je TV zelf staat toch niet op de digitale kanalen. Kan je zien als je de afstandsbediening van de TV gebruikt om een ander kanaal te kiezen. Want normaal gezien als het op je digicorder veranderd dan zou je dit direct moeten zien op TV.

En je kan ook gewoon naar een Center gaan met je afstandsbediening en omruilen. Doe ze niet moeilijk over. In de tijd dat ik werkte heb ik er 100-den omgeruild. Gaande van een pint bier over gemorst, de kat op gepist tot half opgegeten van de hond. Boxen idem dito. We hebben er nog moeten apart zetten omdat de stank niet te harden was.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@KrisJessie 

Voor gehuurde toestellen:

Werkt de afstandbediening niet goed meer: naar een Telenet center gaan en die omruilen.

Werkt de Digicorder, Digibox, TV-Box niet goed meer: naar een Telenet center gaan en omruilen.

 

EDIT: @patrick37 heeft dat hierboven ook al geschreven.

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

Ik weet dat ik ooit om de zoveel jaren recht had op de nieuwste versie van digicorder. Weet niet meer of dit nu om de 5 jaar is en of dit nog steeds geldig is. Zo kan je dus gratis een upgrade bekomen van je digicorder of digibox

Stefan Groenen
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@stefangroenen 

Wat verwacht je van een recenter toestel?

Waarom zou je een recenter model in huis halen als het niet meer kan dan het oude? Nieuwe toestellen kunnen zelfs problemen geven die uit de oude verdwenen zijn.

Als je er meer kan mee doen wordt het een ander verhaal.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

Wat denk je van een grotere harde schijf, betere software die bij de oude niet geupdate kan worden. Betere hardware en ook betere energiebeheer

Stefan Groenen
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@stefangroenen 

Beter energiebeheer is positief. Maar op welke manier leiden de andere aangehaalde punten tot een betere kijkervaring? Daar is het tenslotte toch om te doen. Dat een recenter toestel voordelen heeft ten opzichte van een ouder is eigenlijk maar logisch.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

Wat je kijkplezier betreft, als je HDMI aansluiting hebt dan zal je beeld al beter zijn, hogere resolutie van je tv. Door de nieuwere software ook stabieler beeld en zo meer. Als de software geupdate kan worden draait de box stabieler en stabielere box wil ook zeggen dat je beter gaat kijken. Ook je TV menu is veel beter. Je krijgt dus ook sneller alle updates van je layout. En O ja als je nog gaat opnemen zal je harde schijf ook belangrijk zijn en als je opnames nog sneller terug kan vinden is dat allemaal mee genomen. Dus nieuwe hardware zorgt ook voor beter beeld en kijkplezier. Ik heb er zeker voordeel mee uitgehaald. En als er nog een nieuwere komt zal ik die ook nemen want die zal ook veel sneller zijn bij opstarten

Stefan Groenen
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@stefangroenen 

Als het zoveel beter is denk ik niet dat er een probleem gaat zijn met omwisselen.

De jaren dat je dat toestel hebt spelen dan waarschijnlijk geen rol.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan je AD2200 gratis omruilen naar een nieuw model?

@louishufk  @stefangroenen  De topic starter zegt een AD2200 te hebben. Er is toch geen nieuwer model digicorder? Er is de tvbox natuurlijk maar AD2200 is de meest recente digicorder. @KrisJessie  Zeker dat je die al 8j hebt? Ik twijfel eraan dat de AD2200 al zolang bestaat, maar ik kan ook mis zijn natuurlijk.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.