Beantwoorden
CDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Kan je audio-signaal naar Sennheiser TV 860 te sturen?

Geachte,
Is het mogelijk om via de SPDIF-connector achteraan de digicorder het audio-signaal door te sturen naar een Sennheiser TV 860, terwijl de digicorder via z'n HDMI-connector gelijktijdig het audio en video-signaal naar de TV blijft zenden?
In bijlage de uitleg hoe de Sennheiser TV 860 via de optische kabel moet aangesloten worden. Daarin is sprake van de PCM-standaard. Kan mijn digicorder dit weergeven via deze connector? En kan dit dus samen met het HDMI-signaal, waarbij alle audio's (optisch en HDMI) sync met het beeld lopen?

Sennheiser TV 860.jpg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Sennheiser TV 860

0 Likes
2 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 186
De magic number! It's your ninth party! Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Kan je audio-signaal naar Sennheiser TV 860 te sturen?

Je bent zeker dat je het geluid simultaan kan laten afspelen via je hoofdtelefoon en de TV? Ik dacht altijd vroeger dat dat niet lukte. Wat PCM betreft, is een ongecomprimeerd signaal, maar totaal niet zeker of een digicorder dit ondersteunt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Kan je audio-signaal naar Sennheiser TV 860 te sturen?

@CDM Er bestaan hier splitters voor namdelijk de spidf splitters.standaard kan dit volgens mij niet. 

Het audio signaal zal ofwel via spdif gaan ofwel via hdmi. 

Je kan ook de hdmi splitters kopen die het signaal verdeeld over 2 toestellen. Zie wel dat je de hdmi splitter hebt met versterker functie in zodat je geen kwaliteitsverlies hebt van audio en video.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes