Kan kortsluiting veroorzaakt worden door de dropkabel?
Hallo kom met zo probleem dan bij me gebeurd kortsluiting en ik denk dat schuld ligt aan coaxkabel, eerste hebben we gedaan alle toestelen uit stopcontacten uitgehaald en één per één testen en kwam tijd op netwerkverdeler en bom alles uit licht alles dus gebeurd op algemene, dus ja oké probleem aan die netwerkverdeler maar keb nog die andere kabels uitgetrokken en zonder die kabels voor tv en nog andere en die coax heb ik die netwerkverdeler in stopcontact gestoken en gebeurd nisk ik neem die dike zwarte kabel coax en bom alles uit.
En nu meer over die kabel das zo kabel dat ondergrond loop in zo buizen naar buiten en keb ook gezien dat water in die buiz ondergrond zit, zou dat normaal zijn?
Mijn vraag is kun ik in Hubo zo kabel kopen en zelf die aansluiten zou dat gebeurden als tijdelijke oplossing dus bijvoorbeeld van die Grijze kastje via mijn bovenste raam naar binnen en dan in die netwerkverdeler in stikken want ee hebben dringen internet nodig voor die thuis lessen enz.
Als die in verkeerd bord zit kunnen jullie met dan naar die juiste sturen danku voor u begrijp.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Kortsluiting dropkabel
Opgelost! Ga naar oplossing.