Beantwoorden
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Beste,

 

We zijn nu 3 weken verder sinds ik voor Yugo heb gekozen. Hetgeen wat me o.a. over de streep heeft getrokken is de korting die ze aanbieden voor een Android TV Box, 35 euro i.p.v. 79,99 euro. Echter, nadat ik voor Yugo had ingetekend blijken ze toch 69,99 euro te vragen. Ondertussen is men bij Telenet al 3 weken 'bezig' met mijn dossier hieromtrent. Ik word van niets op de hoogte gehouden.

 

Timmeuh_0-1605188293245.png

 

 

Timmeuh_0-1605188362692.png

 

Ik sta op het punt om toch terug voor een ander abonnement of zelfs andere provider te kiezen, want dit zijn oneerlijke praktijken die echt niet kunnen. Iemand ervaring met TV Vlaanderen of Proximus Pickx?

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Telenet Yugo verkoop Android TV Box

 

Tags (2)
0 Likes
27 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh  ergens denk ik dat er een fout is op de website. Bij de ene inderdaad € 35 en  via de toestellen pagina € 69.

 

@Suzy  kan je dit eens bekijken ? Denk dat er ergens een fout gemaakt is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Jou niet laten doen Timmeuh

Klacht indienen bij de ombudsman.

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@robatoras  is dat niet een beetje overdreven ? Als blijkt dat er iets foutief aangerekend is zal dat ook verrekend worden voor de klant. 

Ik vermoed ook dat er gewoon een fout zit in de website en dat zal ook wel recht gezet worden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Iets wat 3 weken aanduurt,zonder de klant te antwoorden,is niet normaal.

Telenet moet zorgen dat hun webside op orde is.

 

Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@patrick37 Dat zal waarschijnlijk wel zo zijn, maar ik ben hier nu al 3 weken op een deftig antwoord aan het wachten. Al is het maar iets in de zin van "Tegen uiterlijk 16 november zullen we dit oplossen" zodat ik toch iets weet. Of nog mooier zou zijn dat ze het toestel al opsturen en gewoon 35 euro aanrekenen op mijn Telenet factuur. 

Maar bij hen krijg je altijd het standaard antwoord: "Bedankt voor je geduld, maar je zal nog even moeten volhouden. De diensten zijn bezig met het dossier".

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh  ik begrijp goed dat het wachten lang duurt en zeker drie weken. Maar ik weet ook dat er een oplossing zal volgen enkel dat je ook geduld dient te hebben. Hier gaan we er niet heel veel aan kunnen doen want hier hebben we ook geen inzage in dossiers en dergelijke. 

 

Dus je kan geduld hebben dus nog wachten of je zal effectief iets anders moeten kiezen als je niet meer lang wil wachten. Dat zijn de opties die wij je kunnen geven. Je kan ook altijd nog eens naar de klantendienst bellen maar waarschijnlijk ga je hetzelfde antwoord terug krijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Korting op Android TV Box bij YUGO

Dus je betaald al voor YUGO, maar je hebt nog geen Android tv box ontvangen? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@m-jan20  3 weken wel te verstaan 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Korting op Android TV Box bij YUGO

Net aangepast, iets te laat gezien 😉 

 

Zou toch niet zolang mogen duren...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@m-jan20 3 weken geleden voor Yugo gekozen. Onmiddellijk na bevestiging wou ik de Android TV box kopen voor 35 euro zoals op website aangegeven, maar ze vragen toch 69 euro. Na 3 weken zagen, want zo begint een mens zich wel te voelen 🙄, nog steeds geen schot in de zaak.

 

Nu moeten wij hier zitten prullen om toch een beetje deftig tv te kunnen kijken. En dit midden in een lichte lockdown met kindjes, een verlengde herstvakantie, thuiswerk en weinig mogelijkheden om leuke uitstapjes te doen buiten wandelen. Godzijdank voor de tablet 😆

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@m-jan20  @Timmeuh  het zou inderdaad niet mogen daar geef ik iedereen gelijk in. Maar het dossier zal inmiddels bij de backoffice liggen en die gaan dit ook bekijken. Vraag mij niet waarom het drie weken duurt , vermoedelijk door drukte of door de Corona dat er minder aanwezig zijn , maar anders geen idee. Enkel kan ik zeggen dat het uiteindelijk wel opgelost wordt en meer kan ik niet zeggen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Corona is geen excuus.

Velen werken verder van thuis uit.

Betaal maar eens 3 weken te laat.Hoe snel je antwoord zal krijgen.

Als je op hun Site kijkt voor een nieuw produkt,krijg je binnen 'n paar uur een mail,je hebt je winkelmandje nog niet afgerond.Dan zijn ze er snel bij.

Niet iedereen trapt daar in.

0 Likes
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@robatoras Precies wat ik ook heb geantwoord gisteren via hun WhatsApp klantendienst 😅:

Timmeuh_0-1605191605460.png

 

Ik ben zelf IT'er dus ik weet dat sommige zaken hun tijd nodig hebben. Maar als ik 3 weken zou doen om een prijs op een website aan te passen, dan lag ik al lang op straat. Maar goed, gedaan met zagen. Ik hoop dat het door hier te posten mss iets vlugger wordt opgepakt, maar dat is wsl wishful thinking...

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh  hier moeten we je teleur stellen omdat het hier geen klantendienst is. Wij zijn ook gewoon klant en kunnen niks doen om dit goed en sneller afgehandeld te krijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes