Beantwoorden
Paul14
Freshman Weetjesweter
Berichten: 23
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Menu MIJN TV werkt niet meer in de 2de Digicorder

Beste ik kan al dagen niet meer in het menu van MIJN TV van de digicorder (AD2200)

Krijg steeds opnieuw de melding ''technische storing, tijdelijk niet beschikbaar'' te zien? (geeft geen code aan)

 

Ook is deze 2de digicorder niet meer zichtbaar in de Android telenet tv app en de online telenet tv op de pc? (1ste digicorder geeft deze wel aan in de app)

 

TV theek, films opvragen, Tv programma’s terugkijken en tv Gids vooruit kijken werkt allemaal wel (Dus dan moet de box gewoon actief zijn?)

 

Verder, deze betreffende digicorder is via kabels aangesloten op de modem, dus geen powerlines en enz. (lol de andere digicorder via de powerlines heeft geen problemen)

 

Wat heb ik zelf al geprobeerd:

Digicorder opnieuw opgestart, updates gecheckt, bekabeling nagekeken en ook al vernieuwd (internet en tv kabel)

Modem al opnieuw opgestart (minuutje stroomkabel eruit en erin)

(Nog niet de box gereset en dit wil ik liever niet doen omdat ik anders de instellingen en opgenomen films verlies)

 

Dus .. wie heeft de oplossing?

0 Likes
2 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 515
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Menu MIJN TV werkt niet meer in de 2de Digicorder

@Paul14 

De digicorder opnieuw opgestart was ook een minuutje zonder stroom?

Verwissel de 2 digicorders eens van plaats.

Gaat de fout mee met de digicorder ligt het aan de digicorder?

Blijft de fout op de zelfde plaats ligt het aan de bekabeling?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Menu MIJN TV werkt niet meer in de 2de Digicorder

@Paul14 

Je kan uw digicorder resetten met behoud van opnames.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.