Beste ik kan al dagen niet meer in het menu van MIJN TV van de digicorder (AD2200)
Krijg steeds opnieuw de melding ''technische storing, tijdelijk niet beschikbaar'' te zien? (geeft geen code aan)
Ook is deze 2de digicorder niet meer zichtbaar in de Android telenet tv app en de online telenet tv op de pc? (1ste digicorder geeft deze wel aan in de app)
TV theek, films opvragen, Tv programma’s terugkijken en tv Gids vooruit kijken werkt allemaal wel (Dus dan moet de box gewoon actief zijn?)
Verder, deze betreffende digicorder is via kabels aangesloten op de modem, dus geen powerlines en enz. (lol de andere digicorder via de powerlines heeft geen problemen)
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Digicorder opnieuw opgestart, updates gecheckt, bekabeling nagekeken en ook al vernieuwd (internet en tv kabel)
Modem al opnieuw opgestart (minuutje stroomkabel eruit en erin)
(Nog niet de box gereset en dit wil ik liever niet doen omdat ik anders de instellingen en opgenomen films verlies)
Dus .. wie heeft de oplossing?