Beantwoorden
evm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

Na meerdere pogingen om de signaalswith uit te voeren op een philips tv en zelfs tussenkomst van technieker is de toestand als volgt.

- bij een volledig scan (die meer dan een uur duurde) kan ik de 22 zenders ontvangen maar verdwijnen de gevonden zenders na enkele dagen, deed zich 3 maal voor

- met landsinstelling Nederland ipv België kan ik de frequentie en netwerk id kiezen en lukte de scan na enkele minuten

- bij het openen van een zender, bv VTM op post 1, wordt een PIN code gevraagd, welke ik niet ken en waardoor ik dus geen tv kan kijken

Is er iemand die de Pin codes nodig na de swith kent?

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Na signalswitch wordt een pin code gevraagd

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

De pincode moet in de handleiding van je tv staan. Veelal 0000, 1234, 9999, ...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

Als je de pincode niet weet, kan je 8888 invoeren en daarna nieuwe pincode kiezen. Ik heb ook een Philips tv.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5302
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

@evm zeker dat je niet op de gecodeerde versie zit van VTM en je compact signaal scan gelukt is want normaal moet je niet heel de kabel afscannen voor de zenders.

toch ID 32 gebruikt en niet 22 hé bij de scan????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
evm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

Dank voor de info. En ook gevonden inde handleiding

Probleen werd reeds opgelost door de TV af te koppelen van het net.

0 Likes
evm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Na signaalswitch wordt een pincode gevraagd

Master Magic,

Bedankt voor de info.

Het probleem met de Pin code is opgelost door de TV los te koppelen van het stopcontact.

Voor mijn initieel probleem nl. het verdwijnen van alle niet gecodeerde zender  na enkele dagen, is het nu afwachten of dit zich nog zal voordoen.

0 Likes