Nieuwe kabelaftakking en binneninstallatie
Besten,
Een beetje ten einde raad... na de vele telefoontjes met 015666666, klachtenformulieren en aangetekende brieven:
We zijn verhuisd naar onze nieuw gebouwde woning en willen daar een kabelaftakking en binneninstallatie van Telenet krijgen voor internet, kabel TV en telefonie.
We zijn reeds 15+ jaar klant.
Een eerste aanvraag ingediend begin september 2022. Afspraken gekregen in de week van 6-13 oktober voor de kabelaftakking en 24 oktober voor de binneninstallatie (2022).
In de week van 6-13 oktober heb ik niemand gezien. Na ettelijke pogingen met onderliggende diensten kom ik van Telenet te weten dat hun contractor Unit-T wel degelijk is langsgeweest en zij vaststelden dat een onderboring van de straat niet mogelijk was. De straat moet open en daarvoor moet een vergunning bij de gemeente worden aangevraagd. Van de gemeente komen we te weten dat een aanvraag werd ingediend voor werken op 29 januari.
Weken gaan voorbij zonder indicatie van Telenet dat volgende stappen worden ingepland. Na een aangetekend schrijven worden we uiteindelijk gecontacteerd en een nieuwe afspraak wordt ingepland voor de kabelaftakking op 13 januari (vorige week). Ik vermeld de vergunningsaanvraag bij de gemeente op 29 januari, maar de persoon aan de lijn weet van niets. Uiteindelijk is er vorige week niemand komen opdagen. Alweer een verlofdag voor niets... En we zijn dus terug bij af...
Wij zijn intussen verhuisd, november 2022. We proberen al 2 maand onze plan te trekken met Tadaam, wat zo goed als neerkomt op smallband met het 4G signaal hier op ons adres. Thuiswerken, kindjes die tv willen kijken,... het lukt net niet...
4 maand na mijn eerste aanvraag en ondertussen 2 maand op ons nieuw adres zonder enige vorm van connectiviteit en geen enkel vooruitzicht wanneer we hier geholpen gaan worden, begint hard te frustreren. Dus daarom mijn vraag op dit forum: kan iemand mij zeggen welke gevoelige snaar ik moet betokkelen om iets gedaan te krijgen van Telenet? Wie ik kan aanspreken achter de 015666666 firewall om iets in beweging te kunnen zetten?
Dank, Wouter
- Labels:
-
aansluiting
-
aftakkabel