24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Beste forumleden,
ik heb sinds gisteren weer een vervelend probleem op mijn digicorder.
Als ik in het Telenet menu volgende opties selecteer: OPNAMES-OPGENOMEN-
daarna een opgenomen programma selecteer, en vervolgens op meer klik en wil een aflevering selecteren in de toekomst blijft het menu hangen. Ik kan eveneens niet op back toets klikken. Als ik lang genoeg wacht ( ongeveer 5 minuten) kan ik wel uit het menu gaan. Dit is zeer vervelend aangezien ik dit op mijn vorige digicorder ook had. Ik ben deze toen gaan omruilen in een Telenetcenter. Maar sinds gisteren is het probleem nu teruggekomen op de nieuwe digicorder. Zijn er nog mensen met dit probleem, en is er hier een oplossing voor? Heeft dit te maken met het hele Telenet menu of misschien is de harde schijf de boosdoener?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb dit ook al enkele keren voor gehad. Probleem telkenmale opgelost met even de stekker uit te trekken en terug in.
@Stadhuis2 - Da's de standaard 'Have you tried turning it off and on again?' oplossing. 😉
Dit kan toch zomaar niet de bedoeling zijn om de stekker van het toestel uit te trekken?
@fieldoxide schreef:Dit kan toch zomaar niet de bedoeling zijn om de stekker van het toestel uit te trekken?
Het kan toch geen kwaad om dat even te proberen? 😉