Beantwoorden
Saskia93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

Ik heb signaal switch gedaan bij zoon zijn LG toestel dat is gelukt hij verandert hdmi kabel voor ps4.

Alle posten weg en doe de zelfde instellingen als er voor en krijg geen zenders meer niets te vinden? Heb reeds 10 tal keren opnieuw gedaan. Wat kan ik doen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Switch signaal

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

@Saskia93 over welk type gaat het van LG, wat meer info zou ons kunnen helpen om te helpen, met een merk zijn we niet veel 😉 

er zijn zoveel type's bij LG dat het moeilijk wordt uit te zoeken of die wel digitaal zenders kan ontvangen, want wat je meld is wel iets bizar dat er door een HDMI kabel in te steken alles weg is.

zeker dat je toen niet analoog hebt gescand in plaats van digitaal en dan zoekt op digitale zenders en alles weg is????

geef eerst je type eens door van de tv, staat meestal ook vanachter als je deze niet weet.

dan kunnen we je hier verder helpen 😉 

 

ps: bericht staat ook in de verkeerde hoofd onderwerp, het gaat hier niet over telefonie 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

@Saskia93 

 

Ik heb uw post verplaatst naar de juiste rubriek.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt


@Saskia93  schreef:

Ik heb signaal switch gedaan bij zoon zijn LG toestel dat is gelukt hij verandert hdmi kabel voor ps4.

Alle posten weg en doe de zelfde instellingen als er voor en krijg geen zenders meer niets te vinden? Heb reeds 10 tal keren opnieuw gedaan. Wat kan ik doen?


Is het niet mogelijk dat je TV op "HDMI" bleef staan nadat je zoon zijn PS4 had aangesloten is?

En dat je nu eerst op de afstandsbediening moet kiezen voor "TV" als bron?

0 Likes
Saskia93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

Hallo

Eerder was het toch gelukt dus kan hij digitale zenders ontvangen.

Model 32LM550BPLB

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

@Saskia93 eens gecheckt naar de tuners

Ontvangsttypes:

DVB-T, DVB-T2 (H.264), DVB-C, DVB-S, DVB-S2

 

kan het dus idd aan.

zal dan een instelling zijn van bron bv, is raar dat dit opeens weer weg is na een HDMI aan te sluiten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch op LG toestel lukt tot HDMI-kabel wijzigt

@Saskia93

Doe zoals @Ex-Netweter  aangeeft, zet de bron op tv. Ik kan me echt niet voorstellen dat het aansluiten van een hdmi de kanalen zou wissen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen afstemming van kanalen doen als de bron niet op tv staat.

0 Likes