Beantwoorden
wannesT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Storing op tv: zwarte verticale balk die flikkert

Sinds een paar weken flikkert het tv-beeld soms voor een deel. Dat deel is een vertikale zwarte balk die verschijnt iets van de linkerkant van het scherm vandaan met de breedte van +/- 10% van het scherm. Die balk blijft een fractie van een seconde zichtbaar.

Ik heb al alles gereset, kabelaansluitingen gecontroleerd en gereinigd. Als ik iets bekijk via het netwerk, bvb youtube, is er geen probleem waardoor het dus niet aan de tv kan liggen denk ik. Het is dus een probleem tussen de netwerkverdeler en de tv.

Zijn er nog zaken die ik kan doen of controleren om de oorzaak te achterhalen?

 

mvg

Wannes

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: storing op TV / zwarte vertikale balk

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storing op tv: zwarte verticale balk die flikkert

@wannesT  om direct te zeggen het ligt niet aan de tv is wat voorbarig. Youtube is met het internet en heeft niks met je bekabeling te maken. Je kan al wel eens de HDMI vervangen en eventueel de coax kabel dus de tv en de ... Digicorder , tv box of digibox ? Welke gebruik je? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Storing op tv: zwarte verticale balk die flikkert

@wannesT 

Het kan wel aan uw tv liggen.

Afhankelijk van de manier je tv kijkt is het perfect mogelijk dat je andere modules in je tv gebruikt om het beeld op je scherm te krijgen. You tube kan dus andere hard/software gebruiken dan gewoon tv kijken en derhalve geen problemen geven.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wannesT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Storing op tv: zwarte verticale balk die flikkert

Allen bedankt voor jullie feedback. Na enkele testen moet ik inderdaad besluiten dat het probleem bij de TV ligt. Nu kan ik weer verder.

mvg

Wannes