Beantwoorden
FVuitW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storingen Digital TV en Internet valt continu weg

Sedert de storm vorige week valt internet continu weg en is digitale TV niet meer te bekijken. Het is even beter geweest, maar vandaag alweer internetonderbrekingen gehad en digitale TV is niet te bekijken: het beeld is bevroren en op een bepaald moment crashte de box zelf volledig. Het probleem zou deze middag opgelost worden, maar duidelijk niet. De ganse wijk sukkelt nu al meer dan een week met problemen. De abonnementen worden continu duurder, maar de kwaliteit gaat er zwaar op achteruit. Er zou vanuit Telenet minstens een compensatie mogen komen, naast het oplossen van deze terugkerende problemen.

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Storingen Digital TV en Internet valt continu weg

@FVuitW dit is een forum door en voor klanten, telenet zelf gaat hier niet echt veel doen op dit forum aan dit, 

je went u best naar telenet zelf via telenet of de andere opties, Facebook, twitter of whatsapp.

veel succes met jullie probleem,

ik vrees dat er ergens een kabel los zit door de wind en dat dit door telenet moet hersteld worden....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Storingen Digital TV en Internet valt continu weg

Ik vrees dat Telenet in dit geval zal verwijzen naar overmacht. Gisteren in Houthalen ook veel storing op tv en uiteindelijk zelfs tot 21:30 zonder internet gezeten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes