Beantwoorden
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Storingen bij opnames Digicorder

ik heb twee digicorders en op beide toestellen heb ik storingen bij het bekijken van de opgenomen programma's.. Bij het rechtstreeks TV kijken heb ik dit probleem niet. Is dit een weldoordachte politiek van Telenet om de klanten te ontmoedigen om programma's op te nemen of zijn de toestellen van zodanig slechte kwaliteit?

 

Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: Digicorder

0 Likes
7 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Storingen bij opnames Digicorder


@Aimé  schreef:

Is dit een weldoordachte politiek van Telenet om de klanten te ontmoedigen ?


Wil je hulp, of wil je gewoon antwoord op je vraag.

  • neen, dat is geen weldoordachte politiek van Telenet om de klanten te ontmoedigen om programma's op te nemen.
  • welke digicorders? hoe oud zijn ze? de levensduur van zo'n harde schijf is natuurlijk ook niet onbeperkt...

Al eens overwogen om over te stappen naar de TV-Box?

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Storingen bij opnames Digicorder

5 min zonder stroom zetten kan helpen

het zijn zelfde problemen dat terug komen

iedereen ken ze al

los je simpel op kabels na kijken hdmi vervangen

los trekken weer in stekken

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storingen bij opnames Digicorder

Indien je twijfelt aan de digicorders zelf kun je ze kosteloos omruilen in een Telenet Centre. Je bent dan wel je eventuele opnames kwijt ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Storingen bij opnames Digicorder

de digicorders zijn respectievelijk 1 en 3 jaar oud. Slijtage van de harde schijf lijkt me nogal snel.  Ik heb trouwens al mijn (goedkopere) HDMI kabels vervangen door de duurdere en recentere versies.

0 Likes
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Storingen bij opnames Digicorder

kabels werden vervangen door recentere en duurdere versies

0 Likes
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Storingen bij opnames Digicorder

Ik kan inderdaad de jongste, welke ik huur, gaan ruilen. Alleen vrees ik dat het probleem niet opgelost zal zijn en zoals u vermeld, ben ik de opgenomen programma's kwijt

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Storingen bij opnames Digicorder

in de dag hebben ze tijd om hem te testen in de winkel

op een kalme uur

0 Likes