Beantwoorden
Erik7
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Streamen naar Philips TV werkt niet

Ik heb Windows 10 en lokaal netwerk (draadloos). Op mijn Philips TV type PUS7303 heb ik  volgende gegevens ingegeven: "draadloos internet" en de verbinding gemaakt met mijn lokaal internet. Als ik op mijn TV de internetinstellingen bekijk, zie ik dat alles in orde is (er staat dat de TV verbonden is met lokaal netwerk). Als ik nu kijk op "Mijn telenet" en kijk in de blok "Je thuisnetwerk" dan zie ik bij de modemdetails dat het IP adres van mijn TV wel degelijk verbonden is. Toch  is het niet mogelijk om filmpjes of foto's van mijn PC op mijn TV te zien. Ik heb al 2 mogelijkheden geprobeerd. Met de rechtse muisknop op de titel van de film geklikt en  "op apparaat weergeven" geselecteerd maar ik krijg dan "geen apparaten gevonden". Ook Serviio heb ik geprobeerd en ook dit werkt niet.  Nog dit: Op TV heb ik mijn TV een naam gegeven maar bij telenet (thuisnetwerk) vind ik wel het IP adres van de PC maar bij de naam staat een *

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamen naar Philips TV werkt niet

Heb je deze oplossing reeds bekeken?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamen naar Philips TV werkt niet

@Erik7, ik heb jouw tweede post net verwijderd, gezien het 2x dezelfde vraag was. Je kan best per vraag één onderwerp starten, zo ga je sneller een antwoord of oplossing op je vraag krijgen. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Erik7
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Streamen naar Philips TV werkt niet

Het antwoord was niet DE oplossing maar het heeft me wel geholpen om toch een positief resultaat te krijgen. Het enige dat ik nog hoefde te doen, was dat ik op mijn smartphone WIFI moest inschakelen. Ik weet ook niet waarom maar als ik dat doe dan werkt het meestal wel. MAAR, niet altijd. Ben toch tevreden met de antwoorden die ik gekregen heb.

0 Likes